پاسخ به سوال خوانندگان خبرآنلاین: سود ۱۸ میلیونی فروش مگان در حاشیه بازار!

۷ م دیماه ،

دراین زمینه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: خبر انلاین به خاطر پیگیری و جدیت در خصوص تحویل مگان ۲۰۰۰ متشکر هستیم . ولی گویا اشتباه برداشت کردید. منظور من و دوستان بنده در خصوس سود ۷% قرار داد نیست. منظور کاهش ارزش پول ماست. ما در مرداد ماه که قیمت مگان ۳۷ بود ۲۵ میلیون واریز کرده ایم که حدود ۷۰ درصد قیمت خودرو بوده است اما دوباره و سه باره افزایش قیمت خورده تا اینکه الان قیمت ان ازاد شده و از طرفی ارزش پول ما با سود ناچیز ۷% از نصف هم کمتر شده است. منظور این است که پارس خودرو چه تدابیری در این زمینه اندیشیده است؟ آیا باید اینگونه حقوق مصرف کننده پایمال شود؟ لطفا پیگیری فرمایید.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی ساپیا با طرح سوالی به سوال این خواننده پاسخ گفت.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، وقتی مگان را با قیمت ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تحویل می گیرند و می توانند در بازار ۶۲ میلیون تومان بفروشند این سود مربوط به چیست؟
اداره اطلاع رسانی سایپا متذکرشد: خریداران مکان علاوه بر دریافت سود مشارکت ۷ درصد از سایپا می توانند ۱۸ میلیون با فروش این خودرو در بازار سود کنند. اگر هر فردی ظرف سه ماه در هر چیز دیگری سرمایه گذاری می کرد نمی توانست ظرف این مدت ۱۸ میلیون سود دریافت کند.بنابراین مشتریان علاوه بر ارزش پول خود طی این مدت به این جنبه مساله هم بهتر است نگاه کنند.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.