پاسخ به سوال خوانندگان خبرآنلاین: متقاضیان پژو ۲۰۷ به فکر تبدیل باشید

۲۲م آذر ،

بنده اسفند پارسال پژو ۲۰۷ اتوماتیک ثبت نام کردم، بعد از چند باز sms دادن که در صورت تمایل خودرو خود را با مدل دیگر عوض کنید، امروز پیامک اومد که تا آخر آذر وقت دارین خودرو خود را با پارس سال (و نه اتوماتیک) عوض کنید. این یعنی چی؟ یعنی اگه عوض نکنیم چی میشه؟
میشه یه بار واسه همیشه بیان و رک و راست به مردم راستش رو بگن که آیا تولید ۲۰۶ و ۲۰۷ ادامه پیدا میکنه یا نه؟
لطفا پیگیری کنید، در صورت نیاز مشخصات ثبت نامی رو ارایه میکنم.
خواننده گرامی براساس پیگیری های صورت گرفته به نظر می رسد تا اطلاع ثانوی تولید خودرو پژو ۲۰۷ متوقف باشد. بنابراین پیشنهاد می گردد خودروی خود را با محصولات دیگر ایران خودرو تعویض کنید. در صورت عدم تمایل به احتمال بسیار باید در خوشبینانه ترین حالت در سال آینده منتظر تحویل احتمال ۲۰۷ خود باشید.
با اینحال آخرین اظهارنظر مسوولان ایران خودرو در خصوص پیگیری های خبرآنلاین در این مورد را درذیل می آوریم.
این درحالی است که معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد: تولید خانواده ۲۰۶ از مرداد ماه متوقف شده است. در شرایط فعلی هم نمی‌توان گفت خودرو ۲۰۷ با سرعت ساخته شود. لذا بخشنامه‌ای در حال صدور است که همه عزیزانی که برای این خودرو ثبت‌نام کردند با دیگر خودرو تولیدی ایران‌خودرو، خودرو خود را تبدیل کنند.
عبدالله بابایی درعین حال متذکر شد: از سویی می‌توانید منتظر باشید تا ماشین تازه وطنی خانواده ۲۰۶ را خریداری کنید که البته قیمت آن به نرخ روز است. پیشنهاد می‌کنم به نمایندگی‌ها مراجعه کنید و خودرو خود را با قیمت‌های قبل آن تبدیل کنید.
وی درعین حال تصریح کرد: به‌خاطر شرایط خاص پیش آمده قابلیت تحویل ۲۰۷ در مقطع فعلی وجود ندارد اما می‌توانید ۲۰۶‌های تازه به‌نام۲۸ V که تولید آن آذر و دی آغاز می‌شود را دریافت کنید. در غیر این‌صورت خودرو خود را با خودروهای دیگر تبدیل کنید.

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.