پاسخ به نیازهای دارویی مردم / تعلل بیمه ها در پرداخت مطالبات داروخانه های هلال احمر

۱۴ام بهمن ،

اولویت های اصلی سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر ؛

کار گروهی با هدف بررسی راهکار برای حل مشکلات دارویی مردم با حضور رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت های پخش سها و بازرگانی سها کیش که به ریاست مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی برگزار شد به بررسی مشکلات و موانع موجود در تأمین داروهای مورد نیاز توسط این سازمان و شرکت پخش و بازرگانی پرداختند.

در این نشست ظاهر رستمی افزود: پاسخگویی به نیازهای دارویی مردم را اولویت اصلی برشمرد و گفت: در حوزه سازمان تدارکات و بازرگانی به تجارت فکر نمی کنیم و اولویت اول و آخر ما تأمین داروهای مورد نیاز جامعه در حداقل زمان ممکن است.
رستمی کاهش نظام بروکراسی اداری و زمان ثبت سفارش با تأمین داروهای مورد نیاز مردم را خواستار شد و بر تعادل ثبت شرکت ها جهت بهبود وضعیت تأمین دارو توسط این سازمان تاکید کرد.

در این نشست مسولان شرکت پخش سها هلال و بازرگانی سها کیش با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت تامین به موقع داروهای مورد نیاز مردم از تعلل سازمانهای بیمه گردد پرداخت مطالبات داروخانه های هلال احمر و طولانی شدن زمان انتقال ارز مورد نیازبرای خرید داروهای خارجی انتقاد نموده و اظهار امیدواری کردند این مشکلات در آینده‌ای نزدیک حل و فصل شود.

گفتنی است ریاست این کارگروه برعهده دکتر مصطفی پریدار است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.