پاسخ تمسخرآمیز یک مدیر تلویزیون به حواشی «مناظره»!

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

موسیقی – خانه هنر (سینما و تلویزیون) / ایسنا نوشت: 

پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا دربارهٔ‌ی اتفاقات و حواشی اخیر برنامه‌ی «مناظره»، به جمله‌ای تمسخرآمیز از سوی مدیر گروه اقتصاد شبکه یک سیما منجر شد.

در پی تماس خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با امیر سیاح، وی از پاسخگویی به سوالی دربارهٔ‌ی اتفاقات اخیر برنامه «مناظره» و استعفای تهیه‌کننده آن خودداری کرد.

سیاح که مدعی شد هنوز متن نامه‌ی سعید نبی (تهیه‌کننده سابق مناظره) را نخوانده است، دربارهٔ‌ی اینکه چه زمانی وقت دارد که نامه را بخواند تا دوباره با وی تماس گرفته شود و در این‌باره صحبت کند؟ با حالت تمسخرآمیزی به خبرنگار ایسنا گفت که برای اردیبهشت ۹۳ وقت دارد!

به گزارش ایسنا، سعید نبی در یادداشتی که در اختیار رسانه‌ها گذاشته، عنوان کرده است که از دو ماه پیش، از برنامه «مناظره» استعفا داده است اما به دلیل آماده نبودن تهیه‌کننده‌ی جدید، تا روز جمعه (دوم اسفند) در «مناظره» مانده است.

او فشارهای کاذب و رفتارهای غیرحرفه‌ای اعمال شده در «مناظره» را از جمله دلایل استعفاء و خداحافظی‌اش از این برنامه می‌داند.

به گزارش ایسنا، قطعی دو دقیقه‌ای «مناظره» در روز جمعه (۲۵ بهمن‌ ماه) که با موضوع «قیمت تمام شده خدمات درمانی» پخش شد، جزو دیگر اتفاقات این برنامه در این اواخر است که علتش غیرعمدی و مشکل فنی اعلام شده بود.

این درحالی است که قطع شدن تصویر در هنگامی رخ داد که بحث چالشی «قیمت تمام شده خدمات درمانی» در بین مناظره‌کنندگان داغ شده بود.

«مناظره‌»ی سینمایی هم که جمعه‌ی گذشته پخش شد، با حاشیه همراه شد. «مناظره» با نیم ساعت تأخیر رأس ساعت ۱۷ آغاز شد و مجری برنامه «مرتضی حیدری» اعلام کرد، دو تن از مهمانان برنامه علیرضا رئیسیان و سید جمال ساداتیان دقایقی قبل از آغاز برنامه حاضر نشدند به دلیل ترکیب مهمانان در این نشست حضور پیدا کنند.

علیرضا رئیسیان با توضیح دلایل انصرافش از مناظره سینمایی تلویزیون گفت: میزانسن چیده شده برای این مناظره جهت‌دار بود در حالی که ما به دنبال ارتقاء فرهنگ هستیم نه کسب قدرت.

سید جمال ساداتیان هم گفت: به نظر می‌رسد مناظره تلویزیون با موضوعی دربارهٔ «سینما» یک برنامه مهندسی شده بود و بهتر است مردم دربارهٔ آن قضاوت کنند.

به گزارش ایسنا، از جمعه هفته جاری (۹ اسفند ماه) «مناظره» با تهیه‌کنندگی جدید، علیرضا اسکندری که از تهیه‌کنندگان خود صداوسیما است با موضوع بررسی بازرسی و نظارت کالاها و خدمات به روی آنتن می‌رود.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.