پاسخ راه و شهر سازی شیراز به خبر آنلاین:مشکل ما کمبود قیر است

۱۷م آذر ،

یکی از جاده هایی که سالهاست در حال احداث است ولی تابه حال مشکل آن بر طرف نشده است جاده شیراز داریون است که تردد کنندگان و بخصوص دانشجویان در این زمینه با مشکلی جدی روبه رو می باشند در همین زمینه مهدی برای خبر آنلاین نوشته:

جاده شیراز-داریون سالهاست که در دست احداث است و مسئولین یکبار قول افتتاح جاده را دهه فجر ۹۰ اعلام کرده اند و هم اکنون میگویند دهه فجر ۹۱٫
این جاده به طور میانگین روزانه چند کشته و زخمی میدهد که اکثرا از دانشجویان دانشگاه خرامه و داریون است که هر روز از شیراز برای تحصیل از این جاده ناامن استفاده می کنند.
واما غلام پور مدیر روابط عمومی اداره راه و شهر سازی شیراز در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:تمام زیر سازی های این جاده صورت پذیرفته وما تنها منتظر قیر هستیم متاسفانه از زمانی که قیر در  بورس عرضه می گردد مشکلات هم در این زمینه بیشتر شده چون قیر را بصورت سهمیه به ادارات و مصرف کنندگان می دهند.
غلام پور در ادامه افزود:اگر نماینده شیراز و داریون فشار بیاورند ممکن است قیر را زودتر به ما تحویل دهند بهر حال اگر این اتفاق بیفتد ما هفته آینده مشکل این جاده را حل خواهیم کرد وگرنه ممکن است باز هم طول بکشد. بهتر است نمایندگان محترم مجلس این بخش ها کمی جدی تر این موضوع را پیگری نمایند.
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.