پاسخ رجاء به اظهارات شرکت قطارهای مسافری جوپار

۱۹م آذر ،

1-1591.jpg

شرکت رجاء اعلام کرد: مدیریت شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار مطلوبات خود را مبنای تغییر و تغبیر مواد قراردادی قرار داده اما مرجع حل اختلاف، محاکم دادگستری می باشند و آرای قطعی مرجع مذکور برای طرفین فصل الخطاب است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت قطارهای مسافری رجاء در پاسخ به اظهارات روابط عمومی شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار مبنی بر ” با توجه به اینکه مابه‌التفاوت بهره بانکی با بهره پرداختی توسط این شرکت از محل وجوه ارائه شده بانک مرکزی تامین شده است بنابراین رجاء هیچ‌گونه تعهدی در این خصوص ندارد”، اعلام کرد: «شرکت‌ جوپار طی قرارداد ۸۸/۵۰/۴۳۴ در تاریخ ۱۳۸۸/۷/۱۱ به صورت اقساطی تعداد ۷۲ دستگاه واگن مسافری، رستوران و مولد برق را از شرکت قطارهای مسافری رجا به ارزش ۳۵۴ میلیارد ریال خریده است که ۲۵ درصد آن هم‌زمان با انعقاد قرارداد پرداخت و مقرر شد باقی‌مانده طی ۱۲۰ قسط مساوی (۱۰ سال) ماهانه بعد از تحویل واگن‌ها از محل فروش بلیت در سامانه فروش رجاء تامین و پرداخت شود.

متاسفانه مدیریت شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار مطلوبات خود را مبنای تغییر و تغبیر مواد قراردادی قرار داده و معمولا کسی که تنها به قاضی می‌رود راضی هم برمی‌گردد؛ علی ای‌حال چون در ماده ۲۹ قرارداد فی ما بین مرجع حل اختلاف محاکم دادگستری تعیین شده و آرای قطعی مرجع مذکور برای طرفین فصل الخطاب است.

لذا ضمن تکذیب اظهارات مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار، شرکت قطارهای مسافری رجاء حق هر گونه پیگیری قضایی و حقوقی را برای خود محفوظ می‌دارد».

یاداور می‌شود رییس هیات مدیره رجاء در یک نشست خبری در ۳۰ آبان ماه جاری اظهار کرده بود “شرکت جوپار بدون هماهنگی با ما و گرفتن تضامین بانکی از راه‌آهن مجوز فروش بلیت گرفته است. این شرکت بدهی خود ما برای خرید واگن را به ما نمی‌دهد و اقساطش را نمی‌پردازد و با این شرایط راه‌آهن می‌گوید سامانه فروش بلیت به آنها بدهیم” شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار در واکنش به این سخنان اعلام کرد “با توجه به اینکه مابه‌التفاوت بهره بانکی با بهره پرداختی توسط این شرکت از محل وجوه ارائه شده بانک مرکزی تامین شده است بنابراین رجاء هیچ‌گونه تعهدی در این خصوص ندارد”.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.