پاسخ شهرداری به خبرآنلاین: مالکان ازاهالی شکایت کرده اند!

۲۹ آبان ،

یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود :«با عرض سلام. من یکی از اهالی شهران هستم. هر روزعصروقتی ازکنار پارک نیما یوشیج می گذرم تعدادی از اهالی شهران را می بینم که  با پلاکاردهایی درمورد حفظ منابع محیط زیست، ازمسئولان درخواست می کنند که از قطع درختان جلوگیری کنند.اکنون تقریبا ۳ ماه ازاین موضوع می گذرد. آیا مسئولان نمی خواهند بعد از مدت ها فنس های جلوی این درختان را بردارند و به درختان آب بدهند؟ از خبرآنلاین درخواست دارم نتیجه پیگیری ها را در پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی کند.

مهندس سلوک، مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه ۵ درباره مشکل مطرح شده این خواننده گفت:« مورد مطرح شده، موضوع تازهی نیست زیرا این ماجرا درچند ماه گذشته اتفاق افتاده است. در پاسخ باید گفت، این محل هیچگاه پارک نبوده و مالک شخصی دارد. مالک  خصوصی هم می تواند دربخشی ازاین فضا طبق قانون ساخت وسازانجام دهد. از سوی دیگر دراین زمین هیچ درختی نیز قطع و یا خشک نشده است.»

وی افزود:« درختان این باغ هم از گونه های مختلف کاج و سرو و درختان سوزنی می باشند. این محل هیچگاه پارک نبوده است. متاسفانه مالکان ساختمان های اطراف این باغ به سبب اینکه با ساخت سازدراین محل منظره و چشم انداز خانه ها یشان ازبین می رود؛ ازاین موضوع ناراضی شده و شکایت کرده اند. امروزمالکان این زمین نیز ازاین اهالی شکایت کرده اند. هم اکنون این موضوع در حال پیگیری درمحاکم و مراجع قضایی و قانونی است. تصمیم گیری درباره این موضوع با مراجع قضایی است.»  

او ادامه داد:«ین مالکان طبق قانون کمیسیون ماده ۵ حق ساخت و ساز دارند. از سوی دیگر آنها مرتب درخت هایش را آبیاری می کند. شهرداری ناحیه نیز از این درختان مراقبت می کند.»  

۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.