پاسخ شهرداری منطقه یک به خبرآنلاین: بزرگان محل برای رفع مشکل خیابان دیباجی پیش قدم شوند

این خبر امروز جمعه ۱۹م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

حسام یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« سیزده سال پیش شهرداری منطقه یک تهران اقدام به تعریض خیابان فرمانیه شرقی‌ (شهید لواسانی) حد فاصل بین خیابان کامرانیه تا پاسداران نمود. با توجه به این که ۹۹ درصد تعریض این محور به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرارگرفته است ولی‌ از خیابان دیباجی شمالی تا پاسداران سه زمین و حیاط و یک ساختمان عقب نشینی نشده وجود دارد که شهرداری محترم یا نتوانسته و یا نخواسته که با مالکین آنها به توافق برسد؛ نتیجه آنکه عبور و مرور خودروها و عابرین دراین خیابان پرتردد به سبب باریک شدن معبر و انحراف آن به کندی و به سختی صورت می‌گیرد. سبب مسامحه در تکمیل این پروژه چیست؟»
مهندس داوودی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک در پاسخ این خواننده گفت:«شهرداری منطقه آمادگی صد درصد برای توافق با مالکین این خیابان برای بازشدن معبردارد. درحال حاضراعتبارات آن برای آزاد سازی این ملک ها وجود دارد. این آزاد سازی امروز دراولویت های کاری شهرداری منطقه قراردارد. پس منتظراعلام آمادگی مالکین هستیم. البته شهرداری درچارچوب قانون و قیمت کارشناسی می تواند انتظارات مالکین را برآورده کند. انشالله با همکاری مالکان دریک و یا دوماه آینده این ملک ها را آزاد خواهیم نمود.»
وی ادامه داد:«ازآنجایی که این کار یک پروژه شهری وعمومی است درصورت توافق مالکین منافع آن نصیب کلیه شهروندان می گردد. اهالی و بزرگان محل هم برای رفع این مشکل می توانند پیش قدم شوند تا به این ترتیب مالکین با شهرداری منطقه به توافق برسند. البته مالکین دراین توافق می توانند امتیازهای خاصی نیزدریافت نمایند. اتفاقاً درهفته گذشته نیزبرخی ازمالکین همکاری ویژه ای با شهرداری منطقه داشتند ودرنتیجه توانستیم به سرعت بخشی ازاین معبررا باز کنیم.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.