پاسخ شهرداری منطقه ۵ تهران به خبرآنلاین: صبور باشید

۲۰م آذر ،

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« با سلام، حد فاصل فلکه دوم صادقیه تا جناح به سبب احداث تقاطع غیرهم سطح در مسیر شمال به جنوب مدتی پیش بسته شده بود که برای عبور وسایط نقلیه به سمت غرب مسیری را انتخاب کردند. اما چند روزی است که بخشی ازمسیرجایگزین نیزبسته شده است و برای رسیدن به جناح وسایل نقلیه باید ازسمت ترمینال که ترافیکی سنگینی دارد عبور کنند. این مسیرجدید حداقل ۲۰-۱۵ دقیقه مدت زمان طی شده را بیشتر کرده است. خواهشمند است برای اتوبوس های بی آرتی که از آن مسیرمی گذرند راهی جداگانه در نظر گرفته شود.» 
سلوک، مدیرروابط عمومی منطقه درپاسخ به این خواننده گفت:« ازآنجایی که دراین محورشرکت عمران درحال انجام کارعمرانی است. مسیرهایی درنظرگرفته می گردد تا به شکل مقطعی مشکلات ترددی شهروندان را برطرف کنند. مسیراشاره شده نیز یکی از این مسیرها است. این مسیرها پس ازاتمام آماده سازی مسیراصلی، برچیده وبه حالت عادی بازمی گردد.»
وی ادامه داد:«تاآنجایی که بنده به عنوان مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه درجریال آن قراردارم. به شهروندان اعلام می کنم که شرکت عمران بصورت جدی درتلاش برای اجرای سریع این پروژه است. ازاین رو نیازی به تغییرات مطرح شده وپیشنهادی این شهروند نیست. مطمئن باشید دغدغه مسئولین برای اجرای این پروژه بالاست و هرچه سریع ترآن رابه انجام می رسانند.»
این مقام مسئول افزود:«خیابان جناح، مسیرمهمی است. زیرا تردد درآن بسیاربالا است.اما این ماجرا اندکی صبوری مردم را طلبد می کند. بهرحال این مسیرهای انحرافی نیزمسکن می باشند. انشالله با احتساب حجم بالای کارانجام شده امید است تا پایان سال کاربه اتمام برسد. بهرحال شرکت عمران شهرداری بصورت جدی درحال ساخت و ساز این مسیر است.» 
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.