پاسخ فرمانده ارتش به تهدید نظامی اسرائیل

۲۹فروردین۱۳،

فرمانده کل ارتش در پاسخ به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه به تنهایی قادر می باشند به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند، گفت: اتفاقا پیام ما هم به این رژیم نامشروع همین است، برای مقابله با این رژیم نیازی به کل ظرفیت نیروهای مسلح ایران نیست و ارتش جمهوری اسلامی به تنهایی می تواند اسرائیل را نابود کند.

خبرگزاری مهر:  فرمانده کل ارتش در پاسخ به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه به تنهایی قادر می باشند به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند، گفت: اتفاقا پیام ما هم به این رژیم نامشروع همین است، برای مقابله با این رژیم نیازی به کل ظرفیت نیروهای مسلح ایران نیست و ارتش جمهوری اسلامی به تنهایی می تواند اسرائیل را نابود کند.

 امیر سرلشگر عطا الله صالحی پس از پایان مراسم روز ارتش در جمع خبرنگاران دربارهٔ میزان آمادگی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا از توان و آمادگی بالایی برای برخورد با هر گونه تهدید برخوردار است.

وی افزود: اگر دشمن خدای ناکرده اقدامی انجام دهد که در پی آن مواضع جمهوری اسلامی ایران به خطر بیفتد بداند که قطعا نیروهای مسلح ما در پاسخگویی درنگ نخواهند کرد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه دشمنان اسلام شامل استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل و بعضی کشورهای جیره خوار آنان مشخص می باشند، ادامه داد: پیام ما به آنها این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می برند و قدرت بازدارندگی بالایی دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که اسرائیل تهدید کرده که به تنهایی می تواند به جمهوری اسلامی ایران حمله کند، خاطر نشان کرد : اتفاقا پیام ما هم به این رژیم نامشروع همین است، برای مقابله با این رژیم نیازی به کل ظرفیت نیروهای مسلح ایران نیست و ارتش جمهوری اسلامی به تنهایی می تواند اسرائیل را نابود کند.

امیر صالحی در پاسخ به سئوال خبرنگاری دربارهٔ مذاکرات اخیر ایران با ۱+۵ که در آن تاکید شد گزینه های نظامی همچنان علیه جمهوری اسلامی روی میز است، گفت: ما اصلا روی حرف های ۱+۵ حساب نمی کنیم که آنها بخواهند بگویند گزینه های نظامی روی میز است. اگر بخواهیم به این حرف های آنها پاسخ بگوییم هر روز باید دربارهٔ این مسائل صحبت کنیم.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.