پاسخ مدرسه فرزانگان به خبر آنلاین:صدای بلند گو مزاحمت ایجاد نمی کند

۱۲ام بهمن ،

 اما مسئله ای که وجود دارد وجود بعضی مسائل است که سبب ایجاد مزاحمت برای اشخاصی که در مجاورت مدارس می باشند است برای مثال سینا در این مورد نوشته:
مدرسه دخترانه فرزانگان واقع درمنطقه ۶ اتوبان کردستان خ شیرازجنوبی سبب مزاحمت برای ساکنین شده زباله های مدرسه جلوی درب منازل تخلیه می گرددخودروهای مربیان واولیا جلوی درب پارکینگ پارک می گردد. صدای بلندگوهاحتی درروزهای تعطیل هم سبب ایجادمزاحمت می گرددبه مدیرمدرسه اعتراض کردیم می گویدمی خواستیدچشمتان راباز کنید نزدیک مدرسه خونه نمی خریدین!چه کسی پاسخگوشهروندان است؟
واما اعلاء معاون آموزشی مدرسه راهنمایی فزانگان در پاسخ به مشکل مطرح شده گفت:اولا که ما مجبور هستیم آشغالهای مدرسه را خارج بگذاریم تا شهرداری برای بردن آن ها اقدام کند ودوم این که وقتی ۵۷۰دانش آموز داریم نمی توانیم بیایم وسط حیاط مدرسه واسم دانش آموز را فریاد بزنیم بناباین مجبوریم از بلند گو استفاده کنیم ضمن این که باید بگویم صدای بلند گوی ما آن قدر هم بلند نیست که سبب مزاحمت شود اما با این حال من تذکر خواهم داد که حداقل در روزهای پنج شنبه اصلا از بلند گو استفاده نشود ضمن این که باید بگویم مدرسه در روزهای تعطیل بسته است بنابر این مزاحمتی از این جهت وجود ندارد. واز طرفی بهرحال وجود بعضی از مشکلات گریز ناپذیر است.
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.