پاسخ مدیران بیمه به شایعه پرداخت خسارت

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:از لحظه صدور بیمه نامه ؛ بیمه شونده دارای پوشش بیمه ای است و هیچ شرکتی نمی تواند با دلایلی مانند اتمام کوپن یا برش از پرداخت خسارت ها اجتناب ورزد.

آیا انتشار یافتن خبرها پیرامون شرکت بیمه ایران مبنی بر عدم پرداخت خسارت بیمه شوندگان صحت دارد در پی انتشار یافتن خبرهایی مبنی بر اینکه خودروهای بیمه شده توسط سازمان های بیمه گر در صورت تصادف فقط تا سقف ۲ کوپن می توانند از بیمه خود استفاده کنند و بیش از آن را بیمه تقبل نمی کند.مدیران ارشد شرکت بیمه و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی در این مورد توضیحاتی ارائه نمودند.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران: این ادعا را به طور کل نفی می کنم

مجتبی آخوندی در گفت و گو با آریا در اهواز اظهار کرد: تعداد ۴ کوپن برای بیمه خودروها پیش بینی شده است و از تصادف پنجم به بعد نیز از اصل بیمه نامه برای پوشش خسارات بهره مند می شویم.

وی با تاکید بر اینکه سوابق بیمه ملاک می باشند بیان کرد:  تا مقطعی که پوشش بیمه وجود داشته باشد بیمه شونده می تواند از امکانات بیمه استفاده کند.

رییس پلیس راهور خوزستان: به راهنمایی و رانندگی چنین دستورالعملی ابلاغ نشده است

سرهنگ مجدم گفت: اولین بار است که چنین موضوعی به گوش بنده می رسد و تاکنون چنین خبرهای را نشنیده ام.وی با اشاره به عدم ارسال دستورالعملی از جانب بیمه به راهنمایی و رانندگی بیان کرد: اگر هم این موضوع صحت داشته باشد تا زمانی که دستورالعملی از بیمه به راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده نمی توان این ادعا را تایید یا تکذیب نمود.

رییس اداره امور حقوقی شرکت بیمه ایران: بیمه نامه یک قرارداد است

شاهین داغری با اشاره به اینکه بیمه نامه یک قرارداد است عنوان کرد: هر قرارداد لحظه آغاز و لحظه پایانی دارد که در آن درج شده است و معمولا مدت قرارداد بیمه نیز یک سال است.وی ادامه داد: از لحظه صدور بیمه نامه ؛ بیمه شونده دارای پوشش بیمه ای است و هیچ شرکتی نمی تواند با دلایلی مانند اتمام کوپن یا برش از پرداخت خسارت ها اجتناب ورزد.داغری تاکید کرد: بنابراین چنین شایعه ای را رد کرده و تایید نمی کنم.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.