پاسخ مدیر فرودگاه امام خمینی(ره)به خبر آنلاین:زمین های سلمان آباد با توافق خریداری شد

یکی از مکان هایی که شامل تغییرات زیادی بوده است فرودگاه بین اللمللی امام خمینی(ره)است این فرودگاه هم تازه تاسیس است و هم در حال گسترش اما این گسترش و توسعه مشکلاتی را در پی داشته است برای مثال یکی از کاربران خبر آنلاین در این مورد برای ما نوشته: درخصوص خریداری اراضی روستای سلمان آباد واقع درضلع جنوب شرقی فرودگاه امام خمینی توسط فرودگاه امام موارد ذیل باستحضار میرسد:
۱ – مسئولین وزارت راه و فرودگاه در بدو امر قول خرید کلیه اراضی را به اهالی روستا دادند.
۲- آنها کلیه منازل مسکونی روستا را با قیمت بسیار نازل خریداری و وجه آن را پرداخت کردند.
۳- پس از تخریب روستا از پرداخت وجه مابقی اراضی خودداری می نمایند و مواردی از قبیل نبود بودجه کافی و … را مطرح می نمایند.
واما مهندس دهقان مدیر فرودگاه امام خمینی(ره)در پاسخ به مشکلات مطرح شده می گوید:این طرح یک طرح ملی و عظیم است و زمین های روستائیان در مقاطع مختلف خریداری شده است وتمام هزینه خریداری زمین ها نیز به مالکین پرداخت شده است وقیمت خانه ها و زمین های خریداری شده هم کارشناسی شده بوده وهم با توافق طرفین انجام پذیرفته است و تمام مدارک و اسناد این امرنیز موجود است .
دهقان هم چنین در ارتباط با این سوال که چرا مابقی زمین ها خریداری نشده اند گفت:این مسئله به کمبود اعتبارات وزارت راه و شهر سازی بر می گردد اما با این حال این وزارت خانه تمام تلاش خود را می کند تا در اسرع وقت پرداخت های باقی مانده صورت پذیرد و از این جهت نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت.
۴۵۲۳۶
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد زندی:

    باسلام اقای دهقان لطفا جواب ما کشاورزان روستای سلمان اباد را بدهید تکلیف ما را بعد از گذشت هشت سال بدهید روستا را نمیخواهید. بگوید ما ب کشاورزی. کار ادامه دهیم چرا تکلیف ماهارا مشخص نمیکنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.