پاسخ منفی به رابطه نامشروع، بهانه انتشار عکس‌های دختردانشجو

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خراسان رضوی از دستگیری عامل هتک حرمت به دختری دانشجو در یکی از شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

سرهنگ سید محسن عرفانی در رابطه با شناسایی و دستگیری عامل هتک حرمت زنی گفت: بنابر اظهارات شاکیه وی چندی پیش با فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و با یکدیگر تبادل پیام می‌کردند و پس از مدتی با توجه به تقاضای نامشروع متهم از شاکیه که به آن پاسخ منفی داده بود، به قصد انتقام‌جویی پروفایلی به نام این خانم در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند و عکس‌های این فرد را در آن قرار داده و اقدام به انتشار مطالب غیراخلاقی به نام وی می‌کند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام بررسی ردپایی از متهم شناسایی کردند و در نهایت آدرس وی را به دست آورده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی تحویل دادسرا شد.

عرفانی در این مورد توصیه کرد که در حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی خود کاملا دقت کنند و در شبکه‌های اجتماعی از به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی با افراد ناشناس یا مدعی دوستی و ازدواج خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه سوء‌استفاده از اطلاعات شخصی خود موضوع را با پلیس فتا در میان بگذارید.

۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.