پاسخ نماینده سمنان به خبر آنلاین: راه اندازی فرودگاه سمنان و برطرف شدن مشکلات آن نیاز به تقسیم کار دارد

۳۰م دیماه ،

اما گاهی نبود بعضی از امکانات سفر را سخت می کند به طور مثال علی از سمنان پرسیده بالاخره این شهر دارای فرودگاه مناسب و آبرومندانه خواهد شد یا خیر؟
واما علیرضا خسروی، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در این مورد گفت: بله استان سمنان یک استان صنعتی با جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار است و راه اندازی فرودگاه سمنان در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و گردشگران بسیار مؤثر است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی یک سرمایه گذار می خواهد به سمنان بیاید، اولین سوالی که می پرسد این است که آیا سمنان فرودگاه دارد یا خیر؟ و لذا راه اندازی فرودگاه در کاهش هزینه ها و تصادفات جاده ای نیز بسیار مؤثر است.
عضو کمیسیون عمران مجلس نهم با بیان اینکه آسفالت باند فرودگاه سمنان نیاز به نوسازی و بهسازی دارد، گفت: اگر مشکل آسفالت باند فرودگاه حل شود و به حد استاندارد لازم نزدیک شود، این ظرفیت وجود دارد که حتی هواپیماهای ۱۰۰ نفره نیز وارد این فرودگاه شوند.
خسروی گفت: راه اندازی فرودگاه سمنان و برطرف شدن مشکلات آن نیاز به یک تقسیم کار دارد و اگر تقسیم کار انجام شود، همه‌ی دستگاه ها و بخش‌های مختلف وظایف خود را بدانند، انشاء الله مشکل حل می‌شود.
وی اضافه کرد: سمنان در بسیاری از بخش ها نیاز به سرمایه گذار دارد و راه اندازی فرودگاه سمنان زمینه حضور سرمایه گذار را در بخش های مختلف صنعتی، عمرانی و… فراهم می کند.
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.