پاسخ هاینکس به صحبت‌های سرمربی دورتموند

۱۰م اسفند ،

 دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در چارچوب رقابت‌های جام حذفی آلمان با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

پس از این دیدار یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند در کنفرانس خبری گفت: امروزه بعضی‌ها سعی دارند به کارهایی که چینی‌ها در صنعت و اقتصاد انجام می‌دهند مبادرت ورزند. آنها با پرداخت پول بیشتر به بازیکنان،‌ راه چینی‌ها را در پیش گرفته‌اند.

این اظهار نظر واکنش یوپ هاینکس، سرمربی بایرن را در پی داشته است. «بایرن مونیخ پیش از آنکه کلوپ مربی دورتموند شود نیز وجود داشت و فوتبال زیبا و یگانه‌ای را ارائه می‌کرد. بهتر است پس از هر پیروزی و شکست کمی وقار از خودمان نشان دهیم. این کار پس از شکست خیلی بیشتر به چشم می‌آید.»

هاینکس در ادامه به رویارویی با مربیانی همچون ارنست هاپل، آریگو ساچی و مارچلو لیپی اشاره کرده که همه آنها را شکست داده است. «هیچ گاه پس از آن دیدارها کسی را به چیزی متهم نکرده بودم. اگر یورگن افتخار بدست داشتن هدایت تیم‌های بزرگی چون بایرن مونیخ و رئال مادرید را در کارنامه داشته باشد، می‌تواند متوجه شود که چه می‌گویم. مربی گری در این تیم‌ها، دنیای متفاوتی را پیش چشم شما رقم می‌زند.»

تابستان قبل بایرن مونیخ با صرف هزینه ۷۰ میلیون یورو بازیکنانی مانند ماریو ماندزوکیچ کروات، ژردان شکیری ستاره سوییسی،‌ دانته مدافع فصل پیش مونشن گلادباخ و خاوی مارتینز اسپانیایی را جذب کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.