پاسخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کاربر خبر آنلاین:ساعات کلاس های جبرانی را خود معلمان تعیین می کنند

یکی از مکانهایی که در این امر واز فدیم بسیار راه گشا و مفید بوده است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است این مکان معمولا بهترین کلاس ها را برای این قشر از جامعه برگزار می کند اما برای یکی از کاربران ما در این زمینه مشکلی پیش آمده که آن را این گونه عنوان کرده است:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب رویه بسیار خوبی دارد که اگر کلاسهای اموزش به دلیل تعطیلات و یا عدم حضور معلم تشکیل نشود برای ان کلاسهای جبرانی می گذارند اما مشکل آنجاست که این کلاسهای جبرانی وقتش کاملا با معلم است مثلا کلاس جبرانی ۶ بعد از ظهر ممکن است در صبح و یک روز دیگر تشکیل شود. خواهشمندیم کلاسهای جبرانی بدین شیوه فقط برای تعطیلات باشد و در صورتی که معلم نمی اید یک معلم دیگر جایگزین شود نه یک ساعت دیگر و روز دیگر. زیرا بسیاری از این کلاسها به علت عدم امکان حضورشاگرد در ساعت دیگر اصلا تشکیل نمی شوند.
واما یک مقام مسوول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:ما نمی توانیم برای معلممان تعیین تکلیف کنیم و ساعات تشکلیل کلاس های جبرانی را خودمان مشخص کنیم چون تشکیل این کلاس ها دیگر دست خود معلم است و این دانش آموزان هستند که باید طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند سر کلاس حاضر شوند بهر حال این مسئله در نهایت به صلاح دید خود معلم بر می گردد و مدیران کانون در این زمینه نقشی ندارند
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.