پاسخ به مشکلات مردم :تکلیف خریداران ۲۰۶ چیست؟

این خبر امروز سهشنبه ۱۶آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

برهمین اساس بخش مشکلات مردم خبرانلاین پرشده از گلایه های مردمی در خصوص تولید این خودرو. با اینحال با وجود آنکه عده تولید این خودرو در آبانماه داده شده اما هنوز مشخص نمی باشد خط تولید پژو ۲۰۶ راه اندازی مجدد شده است یا خیر.
دراین رابطه یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد:من در اسفند ماه ۹۰ یک ۲۰۶ ثبت نام نموده ام که قرار بوده مردادماه ۹۱ تحویل شود اما هنوز نشده الان با قیمت قدیم محاسبه می گردد یا تازه اگر تازه باشد که بسیار بی انصافی است. ضمناً قراردادها معمولا قیمت قطعی در آن وجود ندارد.
اما تنها جوابی که اداره اطلاع رسانی ایران خودرو در خصوص ۲۰۶ به خبرانلاین داده است به یک اطلاعیه بر می گردد که درآن به پیروی از مصوبه سازمان حمایت در خصوص قیمت هم اشاره شده است.
براساس اطلاعیه اداره اطلاع رسانی ایران خودرو ، با دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، افزایش قیمت شامل آن دسته از مشتریانی که موعد تحویل آنها پیش از ۱۲ مهرماه سالجاری بوده است، نخواهد شد. بنابراین افزایش قیمت شامل فروش های بعد از ۱۲ مهرماه می گردد.
این شرکت تلاش می نماید با افزایش تولید و فروش قیمت کاذب بعضی از خودروها را از بین ببرد. همچنین به منظور مدیریت و کاهش قیمت خودرو در بازار ایران خودرو محصولات خود را به صورت مستقیم و براساس مصوبه سازمان حمایت عرضه می نماید.

 با این حالدر حال حاضر متقاضیان خرید ۲۰۶ می توانند با تبدیل وضعیت، خودرویی دیگر چون تندر۹۰ خریداری نمایند که این خودرو به قیمت روز ثبت نام آنها به خریداران تحویل داده خواهد شد.
با اینحال در خصوص تولید ۲۰۶ آخرین اظهارنظرها به چند روز گذشته بر می گردد.
براساس اظهارات عبدالله بابایی مدیر فروش و بازاریابی ایران‌خودرو در خصوص خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷ با حل مشکلات مربوط به این بخش بزودی خودروهای مذکور تولید انبوه خواهند داشت.
وی متذکر شد: اگر مشتریان ایران‌خودرو به نمایندگی‌های مجاز مراجعه نمودند و شاهد عدم ثبت‌نام و عدم عرضه خودرو بودند و یا این‌که قیمت‌ها با نرخ‌های مصوب اعلام شده از سوی ایران‌خودرو مغایرت داشت می‌توانند با شماره‌های ۰۹۶۴۴۰ و ۴۸۲۲۲۸۲۳ تماس گیرند تا تیم بازرسی ایران‌خودرو موضوع را به طور ویژه بررسی کند.وی با بیان این‌که بخش فروش ایران‌خودرو، تیم‌های تخصصی ایجاد نموده است تا نمایندگی‌ها تخلفی نکنند، تأکید نمود:‌ در صورت استمرار تخلف مجوز نمایندگی‌ها باطل می‌شود و دیگر اجازه فعالیت داده نخواهد شد.

۴۵۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.