پاسداری که بخاطر سلامتی مردم همچنان در کماست

پاسداری که بخاطر سلامتی مردم همچنان در کماست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از در کما بودن یک پاسدار بخاطر سلامتی مردم در مقابل کروناویروس خبر داد.

جهانگیر انصاری پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران افزود: سپاه فتح استان در عرصه سلامت و مبارزه با بیماری کروناویروس برای حفظ سلامتی مردم از همه امکانات، تجهیزات و ظرفیت های خود استفاده کرد.
وی اظهارکرد: سپاه فتح طی ایام کرونا در بخشها و رده های مختلف از جمله تیپ ۴۸ فتح، بسیج و نواحی مقاومت شهرستانهای نیز پای کار بود.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حتی بخاطر کم بودن تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی از ماشین آلات کشاورزی نیز جهت ضدعفونی اماکن عمومی و خیابانها استفاده کرده ایم.
سرهنگ انصاری با اشاره به حادثه مصدومیت یکی از پاسداران جوان سپاه در شهر باشت تصریح کرد: سرهنگ حسین احمدی یکی از پاسداران جوان این شهر روز پنجم فروردین ماه ۹۹ در حین ماموریت و عملیات ضدعفونی خیابانها و اماکن عمومی شهر دچار سانحه شد و به کما رفت و همچنان در کماست.
وی ادامه داد: این پاسدار جوان از ناحیه سر آسیب و صدمه دیده و همچنان در کما به سر می برد که با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم از مردم انتظار داریم برای سلامتی و شفای این پاسدار دعا کنند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما پاسداران جان فدای مردم و نظام هستیم، عنوان کرد: هر تهدیدی که مردم و کشور با آن مواجه باشند آماده ایم جانمان را فدا کنیم تا مردم در آسایش و آرامش بتوانند زندگی کنند.


انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.