پاشازاده: تیم ملی در شرایط سخت هم نتایج خوبی گرفته است

۲۷خردادماه،

افزود: تیم کره جنوبی محل بازی را در جایی گذاشته تا تیم ملی به درد سر بیافتد اما ملی پوشان ما حداقل در شرایط سخت شان دادند که می توانند نتیجه لازم را بگیرند.

پاشازاده در ادامه اظهار داشت: تیم ملی کره جنوبی شیوه متفاوتی نسبت به تیم ملی لبنان و قطر دارد به نظرم تیم ملی با یک مساوی هم می توانند صعود کند به خاطر همین بهتر است با احتیاط بازی کند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم ملی باید روی توپ های هوایی کره ایها تمرکز داشته باشند و اجازه ارسال از کناره ها ندهند همچنین کره ایها در ضربات آزاد خطرناک ظاهر می شوند ملی پوشان نباید در پشت محوطه جریمه خطا کنند.

وی دربارهٔ حضور رحمان احمدی در دروازه تیم ملی گفت: سرنوشت رحمان احمدی مشخص خواهد شد احمدی چند بازی اخیر به دردسر نیافتاده است این دروازه بان مقابل کره جنوبی می تواند خودش را نشان دهد

کارشناس فوتبال دربارهٔ برد یا تساوی مقابل کره جنوبی بیان کرد: مربیان به خاطر بالا بردن روحیه بازیکنان می گویند که ما قصد بردن کره را داریم به هر حال تیم ملی با یک مساوی هم صعود می کند و نیازی به بازی درگیرانه و هجومی ندارد اگر تیم ملی بتواند در اوایل بازی گل بزند به هر حال تیم ملی با یک مساوی هم صعود می کنند و نیازی به بازی درگیرانه و هجومی ندئارد اگر تیم ملی بتواند در اوایل بازی گل بزند تا حدودی کارش در ادامه بازی راحت تر خواهد بود.

وی دربارهٔ احتمال حضور دژاگه در کنار تیم ملی گفت: حضور بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال در کنار تیم ملی صد درصد تأثیرگذار است نتیجه این بازی ۵۰ درصدش از لحاظ روحی و روانی رقم می خورد.

وی دربارهٔ نتیجه بازی ازبکستان مقابل قطر بیان کرد: به طور طبیعی ازبکستان نمی تواند با ۵ گل مقابل قطر به برتری دست یابد اما هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست بعید نیست که قطری ها به خاطر اینکه از ایرانی ها خوششان نمی آید تبانی کنند.

وی بیان کرد: به نظرم این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان می رسد.

پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان تیم ملی با کسب نتیجه لازم مقابل کره جنوبی سرنوشت تیم ملی برای صعود به جام جهانی را به اما و اگر نکشانند و در بازی پلی آف تکلیفشان مشخص نشود.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی روز سه شنبه در اوسان به مصاف تیم ملی کره جنوبی می رود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.