پاشینیان برای اولین‌بار از جزئیات صحبتش با علی‌اف پرده برداشت

نخست‌وزیر ارمنستان در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد، الهام علی‌اف در سپتامبر ۲۰۱۸ از او خواسته بود آتش‌بس در خط تماس در قره‌باغ را حفظ کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از نووستی، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان امروز، دوشنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی برای اولین بار از جزئیاتی پرده برداشت که مربوط به گفت‌وگوی او با الهام‌ علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان در سپتامبر ۲۰۱۸ بود.

پاشینیان گفت قبلا از این جزئیات براساس درایت و تجربه پرده برنداشته اما با توجه به رویکرد نامفهوم رئیس‌جمهوری آذربایجان زمان آن است که از این جزئیات سخن بگوید.

نخست وزیر ارمنستان اضافه کرد: می‌گویند من در دوشنبه درخواست زمان کرده بودم بله مشخص است که ارمنستان به حفظ آتش‌بس توجه دارد اما بیایید درک کنیم آذربایجان و رئیس آن نیازی به زمان نداشتند؟ در اینجا می‌توانیم برخی جزئیات بسیار مهم را فاش کنیم و تعیین کنیم چه کسی عملا در دوشنبه درخواست داشت. در واقع من درخواستی از رئیس‌جمهوری آذربایجان نداشتم بلکه او از من درخواست داشت. علی‌اف به توافق با من اصرار داشت و از من خواست این موضوع را جایی مطرح نکنم.

پاشینیان به وضعیت جمهوری آذربایجان پرداخت و گفت: تلاش کردم مذاکرات مشخصی با ملت آذربایجان داشته و ملاحظات انتقادی حول وضعیت این کشور مطرح کنم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.