پافشاری بر اصول اسلام، عامل اصلی دشمنی غرب با ملت ایران است

وحید جلال زاده پنجشنبه شب در آیین تجلیل از فعالان عرصه سینمای دفاع مقدس که در مجتمع گردشگری باری ارومیه برگزار شد افزود: دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران به حدی است که حتی به دانشمندان ما هم رحم نمی کنند.

وی با تقدیر از فعالان عرصه سینمای دفاع مقدس اضافه کرد: ثبت و ضبط فداکاری و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و بیان زوایای مختلف دفاع مقدس به زبان هنر از مهترین راهکارهای ماندگاری ارزش های دفاع مقدس است.

جلال زاده با تجلیل از یاد و خاطره سرداران رشید اسلام شهیدان مهدی و حمید باکری، شهید امینی، شهید بنی آدم، شهید باباساعی و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی یاد آور شد: این استان از اولین استان هایی بود که وارد مبارزه با ایادی استکبار جهانی و گروهک های ضد انقلابی شد و اولین شهید خود را ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب تقدیم اسلام کرد.

وی گفت: مردم آذربایجان غربی در هشت سال دفاع مقدس، ضمن آنکه با دشمن بعثی وارد جنگ تمام عیار شده بودند در اقصی نقاط استان نیز خاک میهن اسلامی را از لوث وجود گروهک ها پاک می کرد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: با گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی هنوز باب شهادت در این استان باز است و هنور مردم استان در راه اعتلای اسلام و قرآن فرزندان خود را تقدیم می کنند.

جلال زاده با عنوان اینکه آذربایجان غربی سومین استان به لحاظ تعداد شهدای تقدیمی به ساحت مقدس اسلام و قرآن در کشور است اضافه کرد: مردم این استان به روحیه سلحشور و ایثار و شهادت خود افتخار می کنند.

در این آیین از حمید رضا درویش از فیلم سازان و کارگردانان برجسته سینمای ایران و سازنده بهترین و بشترین قیلم های دفاع مقدس و جمعی دیگر از فعالان عرصه سینمای دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

۵۸۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.