پالایشگاه خانگیران حایز مقام دوم HSE در سال ۹۰ شد

از سوی شرکت ملی گاز ایران؛

رییس واحدایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از کسب مقام دوم HSE شرکت‌های پالایشی سال ۹۰ شرکت ملی گاز ایران توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، سید اسماعیل قادری با اعلام این خبر افزود: همه ساله در راستای استقرار و تحکیم نظام مدیریتی HSE و با هدف ایجاد انگیزه، رقابت سالم در بین شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران عملکرد HSE واحدها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی همچنین به شعار سال ۹۰ اشاره و تصریح کرد: حفاظت از نیروهای انسانی و صیانت از تاسیسات شرکت به‌منظور تداوم و استمرار تولید و حفظ سرمایه‌های صنعت شعار محوری سال گذشته قرار گرفت که این اهداف در سایه درایت و مدیریت ارشد شرکت و توجه ویژه به جایگاه HSE تحقق یافته است.

این مقام مسوول با بیان این که پالایشگاه خانگیران در سه سال اخیر همیشه صاحب مقام برتر بوده است ادامه داد: این واحد در سال های ۸۸ به عنوان رتبه برتر، سال ۸۹ به عنوان رتبه دوم و سال ۹۰ به کسب مقام دوم دست یافت.

قادری با اشاره به این که واحدهای برتر بر اساس شاخص‌های ایمنی، آتش نشانی، بهداشت و محیط زیست ارزیابی می‌شوند، بیان داشت: بحث نفر ساعت آموزش پرسنل رسمی و پیمانکار، کاهش حوادث در تاسیسات، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و ارتقا سلامت کارکنان از مهمترین شاخص‌هایی است که در این ارزیابی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مقام مسوول تاکید کرد: پالایشگاه خانگیران امسال توانست در بین شرکت‌های تابعه ملی گاز ایران جایگاه خود را حفظ و رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است؛ در این ارزیابی پالایشگاه چهارم عسلویه مقام اول و پالایشگاه فجرجم مقام سومی را از آن خود کردند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.