پانامرای استیشن آمد

بعد از چند هفته سکوت سرانجام پورشه خبر حضور نسخه استیشن پانامرا را در قالب خودرویی مفهومی در نمایشگاه امسال پاریس تایید کرد؛ خودرویی که اگر پتانسیل تولید را داشته باشد باید حداقل برای سال ۲۰۲۲ میلادی به بعد منتظر آن بود . . .

Porsche Panamera Shooting Brake Wagon

در خبر پورشه تنها سه مشخصه این خودرو به وضوح اعلام شده است: سقفی طویل تر از مدل استاندارد، صندلی های جمع شونده عقب و طراحی زاویه دار درب پنجم (صندوق) خودرو. اما همین سه ویژگی کافی بود تا خیلی زود اولین رندرهای پیشنهادی برای این سوپر استیشن آلمانی منتشر شوند.

طبق اعلام کمپانی این استیشن بر پلت فرم نسل دوم پورشه که – هنوز مراحل تحقیق و توسعه خود را طی می کند- ساخته می شود. بگفته کارشناسان در نسل دوم پانامرا باید منتظر حضور موتور ۴٫۰ لیتری دو توربویی ساخت بنتلی بود؛ اگر چنین گفته ای صحت داشته باشد پس می توان برای مدل استیشن پانامرا نیز چنین موتوری را پیش بینی کرد.

Porsche Panamera Shooting Brake Wagon

همچنین شایعاتی عجیبی مبنی بر احتمال وجود نسخه های کوپه و کابریولت پانامرا در نسل دوم آن شنیده می شود که البته هنوز تایید یا تکذیب نشده اند. به هرحال در ماه آینده میلادی که نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ آغاز به کار می کند، خبرهای بیشتری از این خودرو و همچنین نسل دوم پانامرا منتشر خواهد شد.

پورشه ۲۰۱۲ استیشن تیزر نمایشگاه پاریس کابریولت کانسپت کوپه

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.