پانته‌آ بهرام، مهمان گپ می‌شود

جام جم آنلاین: پانته‌آ بهرام، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پنجشنبه شب به برنامه «گپ» در شبکه آی‌فیلم می‌آید تا درباره ۲ موضوع با مخاطبان این برنامه صحبت کند.

کتاب و کتابخوانی یکی از دغدغه‌های اصلی بهرام است، به همین دلیل بخش اول برنامه گپ در شهر کتاب ضبط شده است.

بخش دوم صحبت‌های بهرام درباره آموزش بازیگری است. او در این بخش همراه رامبد جوان و همسرش، سحر دولتشاهی، مجریان برنامه به یک مرکز آموزش بازیگری می‌رود و درباره مراحل آموزش بازیگری سخن می‌گوید.

او مقابل یک عروسک خرس چند اتود بازیگری را اجرا می‌کند تا به علاقه‌مندان بازیگری نشان دهد که بازیگری کار ساده‌ای نیست و برای بازیگر شدن باید مراحل زیادی را پشت سر گذاشت و تکنیک‌های زیادی را فراگرفت.

منصور لشکری، یکی از تهیه‌کنندگان برنامه گپ با اشاره به این نکته که در قسمت‌هایی که مهمان برنامه خانم است، رامبد جوان و سحر دولتشاهی اجرای برنامه را به‌عهده دارند و در قسمت‌هایی که مهمان آقاست، اجرای برنامه به‌عهده جوان و اشکان خطیبی است، به «جام‌جم» گفت: این برنامه‌ریزی باعث شده تا مهمانان برنامه راحت‌تر مقابل دوربین بیایند و درباره دغدغه‌هایشان صحبت کنند.

وی با اشاره به این نکته که شبکه آی‌فیلم برای مخاطبان عرب‌زبان هم پخش می‌شود، گفت: به همین دلیل تصمیم داشتیم در برنامه گپ از چند بازیگر عرب هم دعوت کنیم که به برنامه بیایند و درباره زندگی و دغدغه‌هایشان بگویند، اما هرچه بیشتر گشتیم کمتر بازیگری را یافتیم که سواد و درکش از جامعه پیرامون یا هنرش به اندازه نصف بازیگران ایرانی باشد.

وی افزود: تفکر این بازیگران و زاویه دیدشان در زندگی فراتر از عموم مردم نبود تا بتوانند حرفی برای مخاطبان تلویزیون داشته باشند، به همین دلیل به اصطلاح از خیر این کار گذشتیم.

لشکری تاکید کرد: با صراحت می‌گویم هنرمندان و بازیگران ایرانی در دنیا بی‌بدیل هستند، به همین دلیل جای افسوس دارد وقتی می‌بینیم که برخی سایت‌ها با دیدن برنامه گپ، درباره این هنرمندان اظهارنظرهایی می‌کنند. باید به این ‌جور نویسنده‌ها لقب بی‌انصاف داد و گفت که با مطالعه در احوالات بازیگران دیگر کشورها، درباره بازیگران ایرانی درست فکر کنند و اظهار نظرهای تخریبی را منتشر نکنند.

لشکری در خاتمه گفت: بینندگان برنامه گپ می‌توانند با مراجعه به سایت آی‌فیلم، به بخش «شما چه فکر می‌کنید» نظراتشان را درباره بهتر شدن برنامه گپ بنویسند و مطمئن باشند که در ضبط قسمت‌های آتی از این نظرات استفاده خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.