پانته‌آ بهرام: زنده باد سینمای مستقل

اختصاصی هنرآنلاین

پانته‌آ بهرام که امسال با فیلم روز روشن به کارگردانی حسین شهابی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد دربارهٔ نقش‌اش در این فیلم با هنرآنلاین به گفت‌وگو نشست، او معتقد است سینمای مستقل می‌تواند کلیت سینما را زنده نگه دارد.

پانته بهرام در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین دربارهٔ ویژگی های نقش اش در فیلم روز روشن گفت: من شرافت فیلمنامه و کارگردان را دوست داشتم و به خاطر همین موضوع تمام تلاشم را کردم که بهترین گروه ممکن را کنار هم جمع کنم تا یک کارگردان اولی بتواند در مسیرش با این متن خوب بیشتر بدرخشد و بتواند یک کار استثتایی ارائه دهد.

بهرام ادامه داد: این فیلم بدون هیچ شعار زدگی به راحتی مسائل روز جامعه را واکاوی می کند و یک آینه جلوی ما ایرانی ها گرفته است و به ما می گوید اگر بد هستیم و جامعه به اینجا رسیده است دنبال چرا و چطور نگردیم که این خود ما هستیم که به مشکلات بیشتر دامن می زنیم و این مضمون به خوبی در فیلم گفته شده است.

بازیگر فیلم “روز روشن” اضافه کرد: دلم می خواهد داد بزنم و بگویم: زنده باد سینمای مستقل ایران که در این شرایط سخت و نفس گیر هنوز روی پا است و نفس می کشد. روزی که این متن به ما رسید به ما گفتند که بضاعت ما همین قدر است و بیشتر از این هم پول و سرمایه نداریم و هیچ کمکی از جایی نمی توانم بگیرم، این اتفاق سبب شد که من و مهران احمدی به تکاپو بیفتیم و دنبال سرمایه گذار باشیم که این فیلمنامه مستقل حیف و نابود نشود. سینما مستقل نفس می کشد در این روزهای سخت و این ارزشمند است برای من.

پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.