پاوه‌نژاد: فیلمنامه در تلویزیون جدی گرفته نمی‌شود

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین،حسن میرباقری کارگردان، بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده، الهام پاوه‌نژاد بازیگر و الهه میرباقری و آزاده محسنی نویسندگان سریال «یلدا» مهمان خبرآنلاین بودند و در مورد این سریال صحبت کردند.

در ابتدای این نشست الهام پاوه‌نژاد بازیگر نقش عاطفه دربارهٔ حضورش در سریال «یلدا» گفت: «سعی می‌کنم بازیگری گزیده‌کار باشم و از میان پیشنهاد‌هایی که برای حضور در سریال‌ها دارم دقت بیشتری برای انتخاب به خرج می‌دهم، چرا که مدتی است مد شده فیلمنامه ناتمام به بازیگر می‌دهند و به او می‌گویند قرار است این چند صفحه تبدیل به فیلمنامه شود. اساسا فکر می‌کنم موضوع فیلمنامه در تلویزیون جدی گرفته نمی‌شود.»

او ادامه داد: «من در سریال «یلدا» از ابتدا با یک فیلمنامه کامل روبرو بودم و طی جلسه ابتدایی که با عوامل ساخت سریال داشتم، به من گفته شد سه نقش زن در سریال است و می‌توانی بین این نقش‌ها انتخاب کنی. من نظر ویژه‌ای بر روی شخصیت عاطفه داشتم. حس کردم این نقش جای کار بسیاری دارد و خوشحالم این نقش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.»

پاوه‌نژاد درباره تفاوت استفاده از لهجه در یک خانواده گفت: «از ابتدا قرار نبود خانواداه ممدلی لهجه داشته باشند. به طور مثال شخصیت آفاق اگر لهجه آن منطقه را بلد باشد به سبب موقیعت اجتماعی که برای خودش دارد، نمی‌خواهد از لهجه استفاده کند، اما عاطفه سال‌ها است در این منطقه زندگی کرده و اتفاقا کنار مردی زندگی کرده که بخاطر نوع زندگیش به شدت لهجه دارد و از او تاثیر گرفته است.»

حسن میرباقری کارگردان این سریال در ادامه گفت: «در مورد نقش خانم پاوه‌نژاد باید بگویم که بازی در نقش عاطفه پیشنهاد من بود وبا توجه به بازی‌های متفاوت خانم پاوه‌نژاد در تئا‌تر یقین داشتم که به خوبی از عهده این نقش بر می‌آید.»

او در ادامه گفت: «بودن برادرم داود میرباقری در اولین تجربه سریال‌سازی کمک بسیاری به من کرد. در تمام سال‌ها از او بسیار چیزها یاد گرفته‌ام. سریال «یلدا» برای من آغاز کار به صورت مستقل است و امیدوارم بتوانم این حرکت را ادامه دهم. دوست دارم مشورت‌های برادرم برای پیشرفت کارم ادامه داشته باشد.» 

بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده در ادامه دربارهٔ انتخاب نام یلدا برای سریال گفت: «نام این سریال از این جهت با داستان همخوانی دارد که یک خانواده بعد از یک شب بلند و یک هم‌نشینی به یک صبح صادق می‌رسند.»

مشروح این نشست به زودی در خبرآنلاین منتشر می‌شود.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.