پایانه کانتینری ۱۵ هکتاری بندر امام خمینی

خبرگزاری آریا-  با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و سرمایه گذاری میلیاردی شرکت تایدواتر خاورمیانه به بهره برداری رسید.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل ازمانا، در راستای سرمایه گذاری‌های شرکت تایدواتر خاورمیانه در استان خوزستان و به منظور ارتقای قابلیت‌های لجستیکی بندر امام خمینی و توسعه زمینه‌های خدمات رسانی به صاحبان کالا، خطوط و شرکت‌های کشتیرانی، سایت نگهداری کانتینرهای خالی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی توسط شرکت تایدواتر خاورمیانه به بهره برداری رسید.
محوطه نگهداری کانتینرهای خالی با مساحت ۱۵ هکتار و ظرفیت عملیاتی ۱۰۰۰ TEU کانتینر در اختیار شرکت بیکران قشم قرار گرفت و با انجام مراحل زیرسازی، شیب بندی و تسطیح با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال، محوطه سایت در پایان فروردین ماه سال جاری به بهره برداری رسید.
بنا بر همین گزارش در چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، با دپو و چیدمان ۸۰ TEU کانتینر خالی وارد شده از بندر خرمشهر این سایت فعالیت خود را آغاز کرد.
تحویل گیری و چیدمان انواع کانتینرهای خالی برگشتی از شهرستان‌ها، دپو و نگهداری کانتینرهای ورودی از کشتی به تفکیک خطوط و شرکت‌های کشتیرانی، انتقال کانتینرهای خالی از محل دپو به محل مارشالینگ یارد ترمینال کانتینری جهت بارگیری، ارائه خدمات استافینگ جهت محمولات صادراتی و … از جمله خدمات قابل ارائه به صاحبان کالا و خطوط و شرکت‌های کشتیرانی است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.