پایان امپراطوری افشین / فقط چند قدم تا اخراج

۰۶م آذر ،

اخبار جی لیگ : نکته قابل توجه اینجاست که تیم فوتبال شیمیزو در پنج سال اخیر همواره میان ۷ تیم بالای جدول بوده اما این تیم با هدایت افشین قطبی نتایج درخشانی را کسب نکرده است.

 به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال شیمیزو ژاپن که هدایت آن را افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بر عهده دارد، در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی جی لیگ ژاپن مقابل تیم کاوازاکی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا یک هفته مانده به پایان لیگ با ۴۸ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.

شاگردان افشین قطبی در بازی آخر خود به مصاف تیم فوتبال اومیا آردیگا خواهند رفت که در صورت کسب ۳ امتیاز آن بازی، در خوشبینانه ترین حالت، لیگ را در رتبه هفتم به پایان خواهند رساند و در غیر اینصورت به رده دهم سقوط خواهند کرد، جالب اینجاست که این تیم سال قبل هم در رتبه دهم جی لیگ قرار گرفت.

اگر این تیم در ۴ دیدار پایانی خود امتیازات را به خوبی جمع آوری می کرد، شانس قرار گرفتن در جمع ۵ تیم بالای جدول و حتی کسب سهمیه جام باشگاه های آسیا را هم داشت اما شاگردان امپراطور با ۴ شکست پیاپی همه این امید ها را از بین بردند.

نکته قابل توجه اینجاست که تیم فوتبال شیمیزو در پنج سال اخیر همواره میان ۷ تیم بالای جدول بوده اما این تیم با هدایت افشین قطبی نتایج درخشانی را کسب نکرده است. آنها امسال در فینال نابیسکو جام هم مغلوب حریف خود شدند تا شمارش معکوس برای برکناری امپراطور آغاز شود. البته قطبی همچنان شانس این را دارد تا امسال شیمیزو را به قهرمانی در جام امپراطوری برساند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.