پایان تصویربرداری «عملیات کرکس»

جام جم آنلاین: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «کرکس» به کارگردانی غلامرضا رمضانی به پایان رسید.

لیدا عبدالمنافیان تهیه‌کننده این فیلم تلویزیونی گفت: لوکیشن خانه خانواده اصلی داستان آخرین لوکیشن کار بود و تصویربرداری اثر بعد از ۳۰ جلسه به اتمام رسید.

وی افزود: همچنین در حال حاضر کاوه ایمانی تدوین فیلم را همزمان با تصویربرداری آغاز کرده و هم اکنون نیز مشغول ادامه تدوین است و به محض پایان آن نسخه اولیه کار به منظور بازبینی تحویل سیمافیلم می‌شود.

عبدالمنافیان با اعلام رضایت از روند کار، اظهارداشت: خوشبختانه بازیگران نوجوان و مستعد کار در کنار بازیگران حرفه‌ای به خوبی از عهده اجرای نقش‌شان بر آمدند و با توجه به روایت داستان معتقدم فضای جذابی خلق شده و امیدوارم در زمان پخش نیز با بینندگان، به ویژه نوجوانان ارتباط خوبی برقرار کند.

بنا بر این گزارش، قصه این فیلم به قلم رمضانی درباره خواهر و برادری است که به دلیل توجه بیش از حد والدین نسبت به دخترشان، فرزند پسر دچار حس حسادت و جنس خفیفی از انتقامجویی می شود و همین امر سبب می شود که دست به کار خطرناکی بزند و این آغاز ماجراست.

آناهیتا اقبال نژاد، امیرعلی تقی زاده، ماهور مقصودیان، محمد صفوی و امین دل پاک بازیگران اصلی «عملیات کرکس» هستند.

عوامل  پشت دوربین این اثر نیز عبارتند ازمدیر تصویربرداری: محمدرضا سکوت، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد صالح غربی جوان، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح چهره پردازی: زهرا کمالی، مدیر تولید: مهدی مه آبادی، طراح صحنه: غلامرضا رمضانی، طراح لباس: پرهوده جمالها، مدیر تدارکات: علی بهرمند، منشی صحنه: محبوبه خوش روش، مجری طرح: مهرداد غفاری پور.

«عملیات کرکس» را عبدالمنافیان در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تهیه می کند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.