پایان مهلت ارسال و آغاز داوری کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع)

دبیرخانه کنکره بین المللی امام علی النقی(ع)از اواخر خردادماه سال جاری آغاز به کار کرد و فراخوان آثار خود را ۱۵ مرداد ماه نود و یک اعلام نمود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از دبیرخانه کنگره بین‌المللی امام علی النقی (ع)؛با اتمام مهلت فراخوان ارسال آثار جهت شرکت در کنگره بین المللی امام علی النقی(ع) با محور های شعر(کلاسیک،سپید،نیمایی،نوحه،سرود و ترانه)،مقاله و یا متن ادبی و داستان با موضوع امام هادی(ع) و (زیارت جامعه کبیره) و گرافیک (با محوریت القاب،اسامی و احادیث منتسب به امام علی النقی(ع)) در تاریخ دهم/مهرماه/ ؛ این کنگره وارد مرحله جدیدی شد،در این مرحله با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره و با توجه به سطح بالای آثار رسیده از نظر کمی وکیفی،بررسی اولیه در بخش های مختلف از ابتدای دریافت آثار آغاز گردید که پس از بررسی اولیه؛ آثار وارد مرحله بعدی داوری و در نهایت انتخاب و معرفی آثار برگزیده در هر حوزه را خواهیم داشت.
لازم به ذکر است؛ بحمدا… بیش از ۱۳۰۰ اثر در حوزه های مختلف فراخوان شده، به دبیرخانه واصل گشت که این حجم دریافت اثر در نوع خود قابل توجه می باشد.
شایان ذکر است، دبیرخانه کنکره بین المللی امام علی النقی(ع)از  اواخر خردادماه سال جاری آغاز به کار کرد و فراخوان آثار خود را ۱۵ مرداد ماه نود و یک اعلام نمود.دبیر علمی این کنگره جناب آقای دکتر محسن پرویز می باشند.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی WWW.HADIYOON.IR و یا INFO@HADIYOON.IR مراجعه کنند ./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.