پایان هفته با رادیو

۲۶اردیبهشت،

شبکه‌های رادیویی تهران، ایران، سلامت، فرهنگ، صدای آشنا، نمایش، جوان با تولید و پخش برنامه‌های متنوع و تفریحی تلاش می‌کنند تا آخر هفته شاد و مفرحی را برای مخاطبان خود فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ برنامه های پنج شنبه و جمعه ۲۶  و۲۷ اردیبهشت به شرح زیر اعلام شد.
 
برنامه های پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت
 
رادیو تهران:
 
 برنامه “کله‌قند” که پنج‌شنبه‌ها ساعت ۱۵ تا ۱۶ از رادیو تهران پخش می‌شود، برنامه‌ای ترکیبی نمایشی است که با رویکرد تفریحی و سرگرمی در قالب طنز و به مدت ۶۰ دقیقه تهیه می‌شود. بررسی مسائل و موضوعات اجتماعی روز، نقد و بررسی مسائل و مشکلات روزمره شهروندان، مصاحبه با طنزنویسان و شعرخوانی طنز از جمله آیتم‌های این برنامه است که به تهیه‌کنندگی و سردبیری حسین حسن‌تبار امیری و بازیگری، اجرا و طنزنویسی رضا احسان‌پور پخش می‌شود.
 
رادیو ایران:
 
“کوی نشاط” عنوان برنامه ۹۰ دقیقه‌ای رادیو ایران است که پنج‌شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ دقیقه از این شبکه رادیویی پخش می‌شود. این برنامه که یک طنز اجتماعی است، با رویکرد شاد، مناسب اوقات فراغت آخر هفته همراه با ترانه‌های شاد انتقادی و مسایل روز و آشنایی با خرده‌فرهنگ‌ها پخش می‌شود. امیر عباس اشرف سردبیر و تهیه‌کننده و گیلدا حمیدی و کریم بیاتی بازیگران کوی نشاط می باشند.
 
رادیو فرهنگ:
 
برنامه شنیدنی “مشاعره” روز های پنج‌شنبه‌ ساعت ۸:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود. هدف از تولید این برنامه توجه هر چه بیشتر به حکمت و دانش و معرفتی که در شعر فارسی مستتر است و در طی مشاعره تاثیر گذار خواهد بود. این برنامه به مدت ۴۵ دقیقه با تهیه کنندگی،  سردبیری  و اجرای علی ثابت قدم به روی آنتن می رود.
 
رادیو صدای آشنا:
 
برنامه جذاب”به وقت تهران” به موضوع اطلاع رسانی های بین المللی، پیش بینی وضع هوای شهرهای مهم دنیا و به تماشای یک فیلم مهم جهانی و …  می پردازد.  این برنامه با رویکرد پر کردن اوقات فراغت هر روز به مدت ۶۰ دقیقه از این شبکه به روی آنتن می رود. تهیه کنندگان و سردبیران این برنامه بهزاد بهادر و مرضیه طبرستانی، گویندگان فاطمه اسحاق تبار و زهره حبیبی و نویسندگان مریم دلجو و نسیم کرمانی است.
 
رادیو جوان:
 
برنامه جذاب و شنیدنی “سه ستاره” روز های پنج شنبه ساعت ۱۶ به مدت ۲۴۰ دقیقه از شبکه رادیویی جوان پخش می شود در این برنامه تفریحی با شخصیت های برجسته و ستاره های رشته های ورزشی، علمی، فرهنگی ، هنری و نجوم  کشور گفتگو می شود. این برنامه به تهیه کنندگی سولماز ادیبی، سردبیری شایان بهلولی و گویندگی حسن اسماعیل پور پخش می شود.  
 
برنامه های جمعه ۲۷ اردیبهشت
 
رادیوفرهنگ:
 
 این شبکه با پخش برنامه شکرستان ضمن فراهم آوردن معنای طنزوآیتم های تولیدی موضوعات روزفرهنگی راهم مطرح می کند.این برنامه درروزهای جمعه ساعت۱۰به مدت ۶۰دقیقه ازرادیوفرهنگ پخش می شود.تهیه کننده وسردبیراین برنامه شایسته جعفریان  وگوینده آن هم وجیهه حسینیان می باشند.
 
 رادیوجوان:
 
برنامه “توپ” ازشبکه رادیویی جوان درروزهای جمعه ساعت۱۹ برای مخاطبان این شبکه پخش می شود.محتوای این برنامه شامل: طنز ورزشی،گفتگوی طنز بایک توپ ورزشی،تاریخچه ورزش،گفتگوی طنزباورزشکاران وپخش آیتم های ارسالی شنوندگان درزمینه طنز است.سردبیروتهیه کننده:شکوفه موسوی،گوینده:شاهین شرافتی می باشند.
 
رادیو صدای آشنا:
 
برنامه “شب نشینی” ازاین شبکه درروزهای یکشنبه ساعت۳۰/۷ برای مخاطبان پخش می شود.این برنامه جنگی شادباآیتم نمایشی مانند:آشپزخانه آقای قلقلی،خانواده آقای مروت ،لطیفه ،معرفی آداب ورسوم وخوراکی های ایرانی و..است.سردبیروتهیه کننده برنامه:ناهیدگودرزی،نویسنده،کارگردان وبازیگرآنعباس محبی ،گوینده:زهراتقی ملا،بازیگران:مهدی صباغی،الهام رزتاختی،راضیه موسیوند ومحسن بهرام می باشند.
 
رادیونمایش:
 
این شبکه درروزهای جمعه ساعت ۳۰/۱۸ برنامه “رادیوفیلم” رابامحتوای پخش فیلم های سینمایی یاتلوزیونی وتبدیل جنبه های تصویری به اطلاعات شنیداری به سمع مخاطبان می رساند. تهیه کننده این برنامه:فرشادآذرنیا وگوینده آن هم بهرام سروری نژاد می باشند.
 
رادیوایران:
 
برنامه مشاعره “درجستجوی سیمرغ”شامل سه بخش:مشاعره سنتی،مشاعره مناسبتی وتاریخ ادبیات ازاین شبکه درروزهای جمعه ازساعت۲۳تا۲۴با گویندگی استادامیرنوری وسردبیر وتهیه کنندگی مهدی ساعی پخش می شود.
 
رادیو سلامت:
 
“مسابقه ۳نسل” جمعه هاازساعت۱۵تا۱۶ برای مخاطبان پخش می شود.هدف اصلی این برنامه ارتقای سطح آگاهی مخاطبان درابعادمختلف سلامت وایجادتعامل بین۳نسل (دیروز،امروز،فردا)وایجادفضایی شادهمراه باهیجان است.آیتم های برنامه شامل:شعر،سوالهای شنوندگان،کارشنا س و… است.تهیه کننده برنامه فریدون ارکانی،مشاور:زهراگلرخی،گویندگان:رضا شجاعی،فیروزه آدابی،وبازیگران:مهدی صباغی،مریم باقری،ساراعرب پوریان می باشند ودستیار تهیه آن هم فاطمه اسماعیلی است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.