پایان ۳-۳-۴ در میلان

        به نقل از میلانیستا مائورو تاسوتی در هفته‌های گذشته اعلام کرده بود که میلان در فصل آینده باید از انعطاف تاکتیکی بیشتری برخوردار باشد، و حتی آلگری نیز در دیدارهای دوستانه از چیدمان‌هایی مانند ۳-۳-۴  نیز در ترکیب خود استفاده کرد.

اما آلگری در حالی چیدمان‌های مختلف را در میلان امتحان کرده که در واقع میلان هیچ شماره ۹ کلاسیکی را در تیم خود نمی‌بیند. بنابراین به طور آزمایشی از بازیکنانی مانند کوین-پرینس بواتنگ و آنتونیو کاسانو در این پست استفاده کرد [مانند وضعیت که سسک فابرگاس در بارسلونا ایفا کرد]، که به نظر نتایج چندان قابل توجهی در بر نداشت.

بنا بر گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آلگری با بازگشت پاتو از مسابقات المپیک لندن به میلانلو، دوباره به چیدمان ۲-۱-۳-۴ روی خواهد آورد، و دیگر ایده استفاده از نمایش ۳-۳-۴ را دور خواهد ریخت. تنها تفاوتی که در ترکیب حمله این فصل میلان می‌توان قائل بود این است که پاتو به عنوان مهاجم هدف و اول میلان مطرح خواهد بود، و دیگر مهاجمی که در کنار او قرار خواهد گرفت، نقش مکمل را خواهد داشت.

پاتو پیش از این در چندین دیدار فصل گذشته در کنار زلاتان ابراهیموویچ قرار گرفته بود، که نشان داد به عنوان مکمل ایبرا نمی‌تواند چندان موفق نشان دهد، و البته مصدومیت به وجود آمده برای وی یکی از دلایل اصلی عدم درخشش او بود.

به نظر می‌رسد روبینیو از شانس بیشتری برای قرار گرفتن در کنار پاتو برخوردار باشد، و آلگری وی را به کاسانو ترجیح دهد، چرا که روبینیو در دیدارهای پیش‌فصل میلان موفق نشان داد، حال آنکه کاسانو هنوز از آمادگی لازم برخوردار نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.