“پایتخت ۲” با همان حال وهوای سری اول ساخته می شود/هیچ کارگردانی به دنبال ساخت اثری ضعیف نیست

۱۵م آذر ،

“پایتخت ۲ ” با همان فضای سری اول این اثر و نیز با حساسیت بیشتر کلید می خورد.

الهام غفوری تهیه کننده پایتخت ۲ در خصوص مراحل پیش تولید این مجموعه به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: وارد پیش تولید “پایتخت ۲” شده ایم و مشغول انتخاب لوکیشن و فراهم آوردن شرایط اولیه کار هستیم.
وی افزود: “پایتخت ۲” با همان حال وهوای سری اول برای نوروز ۹۲ ساخته می شود.
غفوری با اشاره به شبیه بودن پروژه های ساخته شده نسبت به یکدیگر تصریح کرد: همه ما سازندگان آثار تلویزیونی و سینمایی به دنبال ساخت اثری متفاوت و ماندگار هستیم و هر پروژه ای از حساسیت خاصی برخوردار است.
وی در خصوص مجموعه های “چک برگشتی” و “دیوار” اظهار داشت: “چک برگشتی” متفاوت از مجموعه دیوار و حتی سری اول پایتخت بود و بیان شبیه بودن این آثار به دور از منطق است.

*پایتخت ۲ اثری ماندگار است
این تهیه کننده ادامه داد: هر مجموعه ای با موضوع متفاوت به نگارش درآمده و با توجه به بررسی های زیاد مراحل پیش تولید خود را سپری می کند.
غفوری با بیان این مطلب که ما همیشه به دنبال ساخت اثری فاخر هستیم، ابراز داشت: ما تمام تلاش خود را برای پایتخت ۲ مانند دیگر مجموعه های دیگر خواهیم داشت و امیدوارم این بار هم بعد از به روی آنتن رفتن پایتخت ۲ مخاطبان از تیم سازنده راضی باشند.
گفتنی است، الهام غفوری تهیه کننده، سیروس مقدم کارگردان، محسن تنابنده نویسنده، ریما رامین فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، خسرو احمدی، پوریا پورسرخ، پژمان بازغی، سمیه حسن پور، فرهاد بشارتی، رضا بنفشه خواه، کیانوش گرامی، حسین توشه، نعیمه نظام دوست، افشین سنگ چاپ و آرش نوذری از بازیگران پایتخت می باشند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.