پایگاه فیفا :احتمال شگفتی ساز شدن لبنان برابر ایران کم است

۲۱ شهریور – ۰۱:۰۸:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

پایگاه فیفا در گزارشی از رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ در قاره آسیا به بررسی دیدار امروز تیم های ملی ایران و لبنان در بیروت پرداخت.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در این گزارش آمده است : تیم لبنان با کسب تنها یک امتیاز در قعر جدول گروه یک قرار گرفته است اما لبنانی ها می خواهند با استفاده از امتیاز میزبانی در برابر تیم ایران که یکی از بخت های اصلی صعود از این گروه است ، امتیاز کامل را کسب کرده و به رقابت ها برگردند.
این در حالیست که نتیجه ۰ – ۳ در بازی دوستانه اخیر مقابل استرالیا نشان داد که تیم لبنان مشکلات زیادی دارد و هنوز به آمادگی لازم برای شگفتی آفرینی نرسیده است.
در تیم لبنان تمام امیدها به کاپیتان رضا عنتر و محمد العلی مهاجم این تیم بازمی گردد.این دو بازیکن کمک زیادی کردند تا تیم لبنان بتواند به دور چهارم و پایانی مقدماتی جام جهانی در قاره برسد.
در مقابل تیم ایران تا قبل از این رویارویی هرگز از تیم لبنان شکست نخورده و آنها می خواهند با بردی دیگر به سه امتیاز حساس این بازی برسند.
با این وجود پایگاه فیفا با اشاره به درخشش رضا عنتر در بازی فوق العاده دور قبل مقابل کره جنوبی ( ۲ – ۱ به سود لبنان) ، از وی که سابقه بازی در بوندسلیگای آلمان را دارد ، از این هافبک طراح به عنوان مرد کلیدی این دیدار یاد کرده است.عنتر که در حال حاضر در تیم شاندونگ لوننگ چین عضویت دارد ، در مرحله چهارم و در سه بازی قبلی تیم لبنان به علت مصدومیت غایب بود.
پایگاه فیفا می نویسد در صورت پیروزی لبنان در این دیدار و نیز ازبکستان در بازی خانگی مقابل کره جنوبی جدول گروه بسیار فشرده خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۱۱۳۰۸۴۷۹۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.