پاپاراتزی‌ها این جور وقت‌ها به درد می‌خورند: چهرهٔ جلوی دوربین خانم ستاره، و چهرهٔ بدون آرایش بعد از پارتی، در پمپ بنزین/ چند تصویر؛ مقایسه کنید/وقتی یک ستاره‌ی زن رابطه‌اش را با زندگی روزمره حفظ می‌کند

۲۸ آبان ،

شنبه, ۲۷ آبان ساعت ۱۹:۱۱ کافه سینما

(۱۰+)(۶۶-)(۱۸ نظر مردم در ساعات اخیر) کافه سینما- چند روز پیش مراسم تولد لئوناردو دی کاپریو برگزار شد. در این مهمانی که به مناسبت تولد ۳۸سالگی دی کاپریو بود، مهمانان بسیاری حضور داشتند که یکی از آنها کامرون دیاز بود. در این مهمانی هیچ شخصی اجازه استفاده از تلفن همراه را نداشت و هیچ عکس نتوانست عکسی از این مراسم تهیه کند!

به گزارش تفسیری کافه سینما به نقل از سیمرغ، نکته قابل توجه چهره کامرون دیاز دقیقا فردای روزی است که بعد از اتمام مهمانی قصد داشت به منزلش برگردد و در بین راه در پمپ بنزین سوژه عکاسان شد. او با چهره ای خسته و بدون آرایش شکار دوربین عکاسان شد.

ارزش کار دوستان پاپاراتزی (عکاسان مخفی ستاره‌ها)، این طور مواقع‌ است که مشخص می‌شود. از سوی دیگر همان طور که در کامنت‌های کاربران کافه سینما می‌بینید، نکته قابل توجه دیگر این است که چطور یک ستاره‌ی بین‌المللی، خودش را از زندگی روزمره جدا نمی‌کند.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.