پاکسازی حلب با همکاری مردم

جام جم آنلاین: ارتش سوریه با همکاری نیروهای مردمی برخی محله‌های دیگر شهر حلب را از افراد مسلح پاکسازی کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش توانستند برخی از مناطق و محله‌های شهر حلب را از گروه‌های تروریستی مسلح پاکسازی کرده و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کنند.

در همین حال، یک منبع در استان حلب به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: نیروهای مسلح به پاکسازی محله سیف الدوله از تروریست های مزدور ادامه داده و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

وی افزود: با همکاری اهالی محله های میسلون، قسطل الحرامی و السید علی، یک یگان از نیروهای مسلح سوریه با گروهی تروریست درگیر شده و شماری از اعضای آن را کشته یا زخمی کردند.

یگانی از ارتش سوریه نیز در میدان الحطب در منطقه الجدیده در شهر حلب با تروریست ها درگیر شد و شماری از آنها را کشت.

درهمین حال، یگان دیگری از نیروهای مسلح سوریه با گروه‌های تروریستی که در تلاش برای نفوذ از باب الحدید و میدان قاضی عسکر و میدان اغیور به دو محله السلیمانیه و العزیزیه در شهر حلب بودند، مقابله کرده و برخی از آنها را کشته یا زخمی کردند.

برپایه این گزارش، نیروهای مسلح سوریه همچنین به هدف قرار دادن خط امداد و پیشتیبانی تروریست های مزدور در شهر حلب از طریق مرز ادامه داده و تعدادی از خودروهای مجهز به سلاح های تیربار سنگین و نیمه سنگین به همراه تعدادی مرکز ایست و بازرسی تروریست های مزدور را که از آنها برای تعرض به شهروندان در جاده های ارتباطی حومه حلب به داخل آن استفاده می کردند، منهدم کردند.

این گزارش افزود؛ شماری از اعضای یک گروه تروریستی مسلح نیز در ریف السلمیه کشته و تعداد دیگری دستگیر شدند.

یک منبع در استان حماه نیز به سانا گفت: درگیری باعث کشته شدن سه تروریست و دستگیری دو نفر دیگر و مصادره سلاح های آنها شامل سلاح های تیربار، آر.پی.جی و نارنجک شد.

درهمین حال، انفجار یک دستگاه خودروی “ون” بمبگذاری شده پارک شده توسط یک گروه تروریستی مسلح در بازاری تجاری در محله الفیجه شهر السلمیه نیز باعث زخمی شدن شماری از شهروندان و زیان دیدن تعدادی از ساختمانهای مسکونی و تجاری شد.

منبع یاد شده گفت: گروه تروریستی این خودروی ون را با سیستم کنترل از راه دور منفجر کرد.

این درحالی است که مراجع ذیربط به پیگرد هسته های تروریستی مزدور در شهرک الحراک و اطراف آن در حومه شهر درعا ادامه می دهند و تعدادی از آنها را از بین بردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.