پاکسازی بیش از ۸۵۰ متر از المان های منطقه ۴

جمعه ۱۲م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رئیس اداره بسیارزیباسازی منطقه ۴ گفت: اداره خدمات شهری ناحیه ۸، به منظور ارتقای سطح منظر شهری اقدام به نظافت و پاکیزه سازی بیش از ۸۵۰ متر از المان های شهری سطح ناحیه نمود.

ذبیح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور بالا بردن سلامت و آراستگی نمای شهر، اداره خدمات شهری ناحیه ۸ اقدام به نظافت و شستشوی ۸۵۰ متر از پایه تابلو و دستک های خیابان های شهیدان حسن عبدالرضا، عباسپور، کاظم، بابائیان، معراج، دانش و بهشت در محله حکیمیه نمود.

رئیس اداره بسیارزیباسازی منطقه ۴ ادامه داد: جهت جلوگیری از انتشار یافتن آلودگی و بیماری های ناشی از جانوران مضر شهری، واحد محیط زیست ناحیه ۷، اقدام به شناسایی و طعمه گذاری ۷۰ منفذ در خیابان سراج نمود.

حسینی تصریح نمود: به منظور ارتقای منظر شهری، اداره خدمات شهری ناحیه ۳ اقدام به پوشش و رفع آلودگی بصری در خیابان های شعبانلو، نگارستان دوم، بهشت و نارک نمود.

در ادامه شقایق بیداری مدیر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از شناسایی مسائل و اسیب های اجتماعی در سطح محلات منطقه خبر داد.

بیداری، بیان نمود: این طرح با هدف شناسایی مسائل و آسیب های اجتماعی موجود در سطح محلات و بررسی میزان شیوع و چگونگی آن صورت گرفت که به دنبال این شناسایی، مدیریت محله با مشارکت ساکنین سعی در کاهش و رفع آن دارند.

وی خاطر نشان نمود: این اقدام از طریق ارائه راهکارهای محلی و متناسب با فرهنگ شهروندان میسر است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.