پاکسازی نقاط آلوده محور غرب به شرق بزرگراه آزادگان در منطقه

اردیبهشت ۱۴۰۳

گفت: نقاط آلوده محور غرب به شرق بزرگراه آزادگان در منطقه به منظور افزایش پویایی چشم اندازهای بصری و حفظ محیط زیست شهری پاکسازی می گردد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: محور غرب به شرق بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۸ با شناسایی و طعمه گذاری نقاط آلوده در معابر شهری و جمع آوری خاک و نخاله های این محور پاکسازی خواهد شد.

عساری با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: پاکسازی ۶۰ متر مکعب از حجم خاک ونخاله های حاشیه محور غرب به شرق بزرگراه آزادگان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸ گفت: شناسایی ۱۰۰ نقطه آلوده در انهار از جمله خیابان های شهیدان دستغیب، رجائی مصطفی خمینی، سلامت و محمودیان، توزیع بروشورهای آموزشی، تله فلزی و کشنده میان شهروندان جمع آوری ۲۰ قلاده سگ به طور زنده، حفر ۲ حلقه چاه خرابی در کوچه انقلاب شهرک گلدسته از اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸ است.

عساری ادامه داد: آموزش چهره به چهره بازیافت و تفکیک پسماندها از مبدا به شهروندان شستشوی مرتب مخازن مکانیزه زباله انواع المان های شهری و ایستگاه های اتوبوس، چمن زنی در فضای سبز بوستان شهید انتظاری از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸ است.

وی در پایان با اشاره به طرح های دیگر شهرداری منطقه ۱۸ افزود: لایروبی ۵ هزار متر از انهار سرپوشیده و روباز خیابان های شهید رجایی و کلانتری در شهرک گلدسته با هدف افزایش پویایی چشم اندازهای بصری و حفظ محیط زیست شهری از طرح های دیگر شهرداری منطقه ۱۸ است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.