پاکستان آمادگی صادرات گوشت تازه به ایران را دارد

به گزارش ایرنا، ˈطاهر محمود قریشیˈ روز شنبه در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اکنون ایران مقدار زیادی گوشت از برزیل و سایر کشورها وارد می کند در حالی که پاکستان می تواند در مدت زمان کمتری گوشت تازه به این کشور صادر کند.

 

وی همچنین با اعلام آمادگی پاکستان برای صدور روادید سه تا پنج ساله برای تجار و بازرگانان ایرانی تاکید کرد: با آسان سازی صدور روادید برای تجار ایرانی حجم مبادلات بازرگانی بین دو کشور پاکستان و ایران افزایش می یابد.

 

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: دو کشور ایران و پاکستان روابط عمیق تاریخی و فرهنگی دارند و اشتراکات اعتقادی و فرهنگی، دو ملت را به یکدیگر پیوند می زند.

 

ˈحاتم ناروییˈ افزود: روابط و همکاری های دو جانبه پاکستان با جمهوری اسلامی ایران ریشه دار و تاریخی است و مردم دو کشور با ارتباط نزدیکی که دارند در غم و شادی یکدیگر شریک هستند.

 

او با بیان اینکه دشمنان سعی دارند تا بین ایران و پاکستان فاصله بیاندازند، گفت: این دو کشور دارای ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف هستند و پیوند میان آنها می تواند در ارتقای امنیت و آرامش در منطقه خاورمیانه و تقویت جایگاه جهان اسلام در عرصه تعاملات جهانی موثر باشد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان برای داشتن همکاری نزدیک با کشور پاکستان، استفاده متقابل از خدمات، امکانات و منابع و توسعه روابط تجاری، بازرگانی و امنیتی بین طرفین اعلام آمادگی کرد.

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.