پایان دردناک زندگی زنی که پاهایش را روی مین از دست داد +عکس

۱۱م آذر ،

ممتازنیوز: این زن که مادر ۷ فرزند است اهل کامبوج میباشد و در قبل ای نه چندان دور پاهایش را روی مینهای باقی مانده از زمان جنگ داخلی این کشور از دست داد. او و شوهرش که در اتفاقی مشابه پایش را روی مین از دست داده بود به همراه ۴ پسر و ۳ دخترشان در مزرعه ای کوچک در روستایی در کشور کامبوج زندگی میکردند.

این زن در یک روز طوفانی در حالیکه در کنار منزلش نشسته بود در اثر اصابت رعد و برق جان خود را از دست داد. این درحالی است که تمام بچه های این زن زیر ۱۵ سال سن دارند و زندگی آنها به سختی در فقر میگذرد. به عقیده مردم محل زندگی این خانواده آنان بسیار فقیر و تنگدست بوده اند و این اتفاق برایشان بسیار دردناک و سخت است.

گفته میشود اهالی این روستا به قدری فقیر می باشند که بدون توجه اوضاع آب و هوایی برای امرار معاش به مزرعه رفته و کار میکنند.

مرگ در اثر اصابت رعد و برق یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در اثر بلایای طبیعی در این کشور است و گفته میشود تنها در ۱۰ ماهه اول سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰ نفر کامبوجی در اثر اصابت مستقیم رعد و برق جان خود را از دست داده و حدود ۷۰ نفر هم زخمی شده اند.

از دیگر عوامل مرگ در این کشور انفجار مین های جنگی کار گذاشته شده در شهرها در پی جنگهای داخلی این کشور دردهه ۱۹۷۰ میلادی است که سالانه جان صدها تن را میگیرد و سبب نقص عضو بسیاری از مردم این کشور میشود.

پرداد


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.