پایان دور رفت لیگ بانوان با صدرنشینی گیتی پسند

۳۰م دیماه ،

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، هفته پنجم و پایانی رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۵ بهمن ماه با صدرنشینی تیم گیتی پسند اصفهان به پایان رسید.

در رقابتهای این روز که در شهرهای تهران و اصفهان برگزار شد تیم گیتی پسند اصفهان در یک بازی دیدنی به مصاف گاز تهران رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد تا علاوه بر صدر نشینی اش در نیم فصل اول مسابقات به عنوان تنها تیم بدون شکست باشد. شاگردان راحله آرا که پیش از این چهار پیروزی را برای تیمشان کسب کرده بودند در مهمترین بازی خود مقابل گاز تهران دیگر مدعی این مسابقات به میدان رفتند و موفق شدند تا آخرین پیروزی دور رفت را به نام خود ثبت کنند. در طرف مقابل هم سیما صدیقی و شاگردانش اگرچه نتوانستند مانع از باخت تیمشان شوند اما توانستند روز به یاد ماندنی را برای حریف رقم بزنند. به این ترتیب تیم گیتی پسند با ۱۴ امتیاز و بدون شکست در رده اول جدول رده بندی قرار گرفت و تیم گاز تهران با ۱۰ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

اما در دیگر مسابقه مهم امروز تیم های ذوب آهن اصفهان و میزان خراسان به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده اصفهان با پیروزی ۳ بر صفر مقابل حریفش توانست رده دوم را به نام خود ثبت کند. در این بازی شاگردان فریبا صادقی توانستند چهارمین برد این فصل خود را کسب کنند و بالاتر از گاز تهران در رده دوم قرار بگیرند. نماینده مشهد هم با هدایت مرضیه داوطلب در این بازی نتوانست امتیازی را برای خود به دست آورد و به این ترتیب این تیم هم در پایان دور رفت با ۲ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

در آخرین بازی امروز هم تیم های ستاره های پارس و متین وارنا در تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ستاره های پارس توانست ۳ بر ۲ و در یک دیدار جذاب بر شاگردان نسرین خزانی پیروز شود. ستاره های پارس با هدایت اعظم عیدی که تا پیش از این تنها یک امتیاز را داشت با این پیروزی توانست ۳ امتیازی شود و در رده پنجم جای گرفت. بازیکنان ستاره های پارس اولین برد شیرین خود را در آخرین روز نیم فصل اول به دست آوردند تا با این پیروزی انگیزه شان برای آغاز دور برگشت چند برابر شود. در طرف مقابل هم تیم متین ورامین توانست در یک بازی سخت مقابل ستاره های پارس یک امتیاز را به دست آورد و به این ترتیب با ۴ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

نتایج کلی رقابتهای هفته هفتم به شرح زیر است:
گاز تهران ۲ – ۳ گیتی پسند
(۲۰-۲۵ ، ۲۱-۲۵ ،۲۵-۱۴ ، ۲۵-۱۸ ، ۱۵-۱۷)
ذوب آهن ۳ – صفر میزان خراسان
(۲۵-۲۳ ، ۲۵-۱۱ ، ۲۵-۱۹)
متین وارنا ورامین ۲ – ۳ ستاره های پارس
(۲۵-۱۷ ، ۲۶-۲۸ ، ۲۰-۲۵ ، ۳۱-۲۹ ، ۹-۱۵)

جدول رده بندی تیم ها هم به شرح زیر است:
۱- گیتی پسند با ۱۴ امتیاز
۲- ذوب آهن با ۱۲ امتیاز
۳- گاز تهران با ۱۰ امتیاز
۴- متین وارنا ورامین با ۴ امتیاز
۵- ستاره های پارس با ۳ امتیاز
۶- میزان خراسان با ۲ امتیاز/آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.