پایان دو سال اسارت نوجوان آمریکایی در خانه وحشت

حادثه > خارجی– گروه حوادث:
با حمله ده‌ها نفر از نیروهای ویژه پلیس به خانه‌ای در اطراف شهر سنت لوئیس آمریکا، دختر ۱۵ساله‌ای که از دو سال قبل ربوده شده و در شرایط وحشتناکی به اسارت گرفته شده بود، به همراه نوزادش نجات یافت.

بعد از ظهر پنجشنبه با فرار دختر ۱۵ساله از خانه‌ای در روستای واشنگتن پارک شهر سنت لوئیس، راز دو سال اسارت او در خانه وحشت فاش شد. نام این دختر که پلیس آن را اعلام نکرده، در سال ۲۰۱۰میلادی در فهرست ناپدید‌شدگان در آمریکا قرار گرفته و از آن زمان تلاش پلیس برای یافتن وی به نتیجه نرسیده بود. دیوید کلارک، رئیس پلیس روستای واشنگتن پارک روز گذشته به خبرنگاران گفت: گروگان نوجوان که توانسته بود با کمک یکی از بستگانش از خانه وحشت فرار کند، در تحقیقات به پلیس گفت که از دو سال قبل توسط مردی ۲۴ساله و مادر این مرد در خانه‌ای به اسارت گرفته شده و هر روز از سوی مرد جوان مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار می‌گرفته است.

وی افزود: بعد از ظهر پنجشنبه و با فرار دختر نوجوان، مأموران به خانه مورد نظر هجوم بردند و علاوه بر دستگیری مرد ۲۴ساله و مادرش، نوزاد دختر نوجوان را که در شرایط بدی نگهداری می‌شد، نجات دادند و با آمبولانس به بیمارستان فرستادند. وی تأکید کرد: گروگان نوجوان در تحقیقات مدعی شده که در دو سال گذشته چندین بار اقدام به فرار از خانه وحشت کرده بود اما هر بار مرد جوان وی را به دام انداخته و دوباره به آن خانه بازگردانده بود. وی همچنین به مأموران گفته که مرد جوان و مادرش او را مجبور کرده بودند که هنگام وضع حمل از یک اسم جعلی برای دریافت خدمات درمانی استفاده کند تا کسی به هویت واقعی او پی نبرد. در حال حاضر تحقیقات درخصوص این پرونده و روشن‌شدن تمامی زوایای پنهان آن ادامه دارد.


RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سید محمد:

    به جلالت خداوند قسم وقتی خبرهایی در این زمینه میشنوم دلم میخواد گریه کنم از این فجایعی که اتفاق میافته واز خدا میخوام که مارو از این دنیا ببره تا دیگه حتی گوشمون هم از این اعمال حیوانی چیزی نشنوه .
    خدایا تو خودت مرهم دل صاحب الزمان باش .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.