پایان لباس عروسی پرنسس دیانا +تصاویر

توجه شدید به لباس عروسی تنها یک سنت است و در شب عروسی، همواره تمام چشم‌ها به دنبال عروس بوده و خواهد بود.

ممتازنیوز : دایانا همسر اول شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز بود که در سن سی و شش سالگی در یک حادثه رانندگی در پاریس درگذشت. ورود به خانواده سلطنتی بریتانیای کبیر، زیبایی، مُدگرایی و کمکهای انساندوستانه، دایانا را به یکی از سرشناس‌ترین و محبوبترین زنان جهان تبدیل کرد.

به گزارش ممتازنیوز ، لباس عروسهای این خانواده سلطنتی حتی از زمان پرنسس دایانا هم سوژه بسیاری از رسانه ها بوده است.لباس عروسی پرنسس دیانا در یک نمایشگاه ویژه ای در کانکتیکات به نمایش گذاشته شده است.در این نمایشگاه همچنین فیلم های خانگی سلطنتی ، عکسهای کمیاب ، دارایی های خانواده و یادگاریهای شخصی به نمایش گذاشته شده است.

 الیزابت امانوئل (Elizabeth Emanuel) طراح لباس عروسی پرنسس دایانا می‌گوید: سی سال پیش خانواده‌ی سلطنتی پیش بینی نمی‌کرد که لباس دایانا آنقدر مورد توجه قرار می‌گیرد. آن‌ زمان وقتی خبرنگاران و عکاسان متوجه شدند که دایانا، الیزابت امانوئل، طراح جوان انگلیسی را برای لباس عروسی خود انتخاب کرده، او را یک لحظه راحت نگذاشتند. الیزابت می‌گوید: «خبرنگاران زنگ می‌زدند و التماس می‌کردند که راجع به لباس کمی اطلاعات بگیرند.» طراح لباس پرنسس دایانا می‌گوید که آنها لباس عروس را هر شب پس از کار در گاوصندوقی می‌گذاشتند و دو مامور نیز در طول شب مسئول حفاظت آن بودند. به گفته‌ی او، آنها حتی یک لباس دوم هم از روی لباس اول تهیه شده بود که اگر در آخرین لحظات، اتفاقی افتاد، بتوان از لباس دومی استفاده کرد.

عکس
عکس

الیزابت امانوئل (Elizabeth Emanuel) طراح لباس عروسی پرنسس دایانا

عکس

لباس عروسی پرنسس دیانا در یک نمایشگاه ویژه ای در کانکتیکات

عکس

عکس

عکس

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۷ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , سرانحام لباس عروسی پرنسس دیانا, لباس عروس, لباس عروسی دیانا, لباس عروسی پرنسس, پایان لباس عروسی پرنسس دیانا, پرنسس دیانا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.