پایان لیگ‌های کاراته بانوان/ علمدار کربلا قهرمان لیگ برتر شد

۱۲ام بهمن ،

لیگ های کاراته بانوان با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پایان این لیگ ها و در بخش لیگ برتر که عصر پنج شنبه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد، تیم علمدار کربلا جام قهرمانی را بالای سر برد.

در مبارزه فینال تیم علمدار کربلا ۲۱ بر ۷ هیات کاراته آذربایجان شرقی را شکست داد و قهرمان شد. در دیدار رده بندی هم تیم مقاومت بسیج ۲۱ بر ۷ هیات کاراته مرکزی را از پیش رو برداشت و در مکان سوم ایستاد.

در پایان این رقابتها، مهناز آخوندزاده از تیم علمدار کربلا به عنوان برترین کاتارو، مریم کبیری از تیم مقاومت بسیج به عنوان بازیکن برتر کومیته و هیات کاراته مرکزی به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

همچنین در لیگ جوانه تیم باشگاه قاسمی گیلان و در لیگ آینده سازان تیم دانشگاه آزاد قهرمان شدند. در لیگ جوانه و در مبارزه فینال باشگاه قاسمی گیلان ۱۳ بر ۸ دانشگاه آزاد اسلامی را مغلوب کرد و قهرمان شد. در مبارزه رده بندی هم تیم مقاومت بسیج با نتیجه ۲۰ بر ۳ علمدار کربلا را شکست داد و سوم شد.

با نظر کمیته فنی این رقابتها در پایان لیگ جوانه فاطمه صادقی به عنوان برترین کاتارو و زهرا حاجیان به عنوان بازیکن برتر کومیته از تیم دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند.

در لیگ آینده سازان و در دیدار فینال تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ تیم هیات کاراته آذربایجان شرقی را شکست داد و قهرمان شد. در دیدار رده بندی هم تیم مقاومت بسیج با نتیجه ۲۳ بر صفر از سد تیم کوبه اوزاکا گذشت و مقام سوم را بدست آورد.

کمیته برگزاری کننده مسابقات، سبا روشن قیاس از تیم مقاومت بسیج را به عنوان بازیکن برتر کاتا و بهنوش محمدی از تیم مقاومت را بازیکن برتر کومیته در لیگ آینده سازان معرفی کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.