پایان محدودیت‌های ترافیکی تشییع سپهبد شهید سلیمانی به استثنای میدان آزادی

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پایان محدودیت‌های ترافیکی ویژه تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تنها در محدوده میدان آزادی و معابر منتهی به آن محدودیت ترافیکی باقی است.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی پایتخت پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران اظهارکرد: از صبح امروز تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری مراسم نماز و تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش اتخاذ شده بود. بر این اساس محدودیت‌های ترافیکی در معابر اطراف دانشگاه تهران و در طول خیابان‌های دماوند، انقلاب و آزادی اعمال شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت‌های ترافیکی تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بیشتر معابر شهر تهران به پایان رسیده است، گفت: هم اکنون در معابر منتهی به میدان آزادی یعنی از قسمت شرق از تقاطع خیابان آزادی و یادگار امام، از قسمت غرب از دوربرگردان فرودگاه مهرآباد، از قسمت شمال از تقاطع غیر همسطح بزرگراه جناح و شیخ فضل الله نوری و از قسمت جنوب بزرگراه سعیدی حد فاصل میدان فتح تا میدان آزادی دارای محدودیت ترافیکی است و در دیگر نقاط پایتخت محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

رازقی در پایان اظهارکرد: پلیس در مناطقی که دارای محدودیت ترافیکی است همچنان در آماده‌باش کامل است و طبق گزارش‌های دریافتی مشکل ترافیکی در دیگر معابر و شبکه بزرگراهی پایتخت وجود ندارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.