پایان مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری به ۲ اردیبهشت موکول شد

۳۱فروردین۱۳،

abdolvahed mirzazadeh-15-46.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۹۲، گفت: انتخاب رشته داوطلبان تا روز دوشنبه (دوم اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر، افزود: داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه و توجه به کد رشته محل‌های تازه و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته، نسبت به ثبت ۵۰ کد رشته محل انتخابی از کد رشته محل‌های امتحانی مربوط در فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کنند.

وی با اشاره به دریافت کد پیگیری توسط داوطلبان در صورت انجام صحیح مراحل انتخاب رشته، تصریح کرد: در صورتی که مراحل انتخاب رشته به درستی صورت گرفته و رشته محل‌های انتخابی به درستی در پایگاه اینترنتی ثبت شود، داوطلب کد پیگیری ۱۶ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت خواهند کرد.

توکلی خاطرنشان کرد: چنانچه داوطلب به هر سببی موفق به دریافت کد پیگیری نشود، نشانگر آن است که مراحل انتخاب رشته به درستی صورت نگرفته و داوطلب ضرورت دارد مجددا نسبت به انسجام انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به تاثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت تراز شده، گفت: مجازین باید معدل خود را در زمان انتخاب رشته محل‌ها بررسی و در صورت لزوم اصلاح کنند.

بر اساس این گزارش، پیش از این زمان پایان مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه اعلام شده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.