پایان هفته چهارم لیگ بانوان با پیروزی اصفهانی ها

۲۹م دیماه ،

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، امروز جمعه ۲۹ دی ماه دو بازی باقی مانده از هفته چهارم دور رفت لیگ برتر بانوان برگزار شد که طی آن تیم های گیتی پسند و ذوب آهن اصفهان به برتری مقابل حریفان خود رسیدند.

در مشهد تیم میزان خراسان در حالی از تیم صدرنشین گیتی پسند میزبانی کرد که مقابل این تیم شکست خورد. در این بازی شاگردان راحله آرا که دو هفته در صدر بودند این بازی را ۳ بر صفر پیروز شدند تا همچنان صدرنشین بمانند و بالاتر از رقیبان خود با ۱۲ امتیاز قدرت نمایی کنند. شاگردان مرضیه داوطلب هم بدون کسب امتیاز از این بازی سومین باخت خود را تجربه کردند تا با همان ۲ امتیاز دررده پنجم بمانند.

در دیگر بازی این گروه هم دیگر تیم اصفهانی پیروز شد. در اصفهان و در جایی که ذوب آهن از متین وارنا پذیرایی می کرد در خانه حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد تا ۹ امتیازی شود و در رده دوم قرار بگیرد. به این ترتیب فریبا صادقی که سومین برد تیمش در این فصل را به دست آورد بالاتر از تیم گاز ایستاد. در طرف دیگر هم متین ورامین با هدایت نسرین خزانی سومین باخت را به دست آورد و بدون امتیاز از این بازی با ۳ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

لازم به ذکر است دیگر بازی این هفته دیروز در تهران برگزار شد که طی آن تیم گاز تهران ۳ بر یک حریف خود ستاره های پارس را شکست داد.

نتایج کلی بازیهای امروز به شرح زیر است:

میزان خراسان صفر – ۳ گیتی پسند
(۱۰-۲۵ ، ۸-۲۵ ، ۱۵-۲۵)
ذوب آهن ۳ – صفر متین وارنا
(۲۵-۲۳ ، ۲۵-۲۱ ، ۲۵-۱۷)

به این ترتیب و با پایان هفته چهارم از دور رفت رده بندی تیم ها به شرح زیر است:
۱- گیتی پسند با ۱۲ امتیاز
۲- ذوب آهن با ۹ امتیاز
۳- گاز تهران با ۹ امتیاز
۴- متین وارنا ورامین با ۳ امتیاز
۵- میزان خراسان با ۲ امتیاز
۶- ستاره های پارس با ۱ امتیاز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.