پایان کار بانک‌ها در بورس با چراغ سبز

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

معاملات امروز تالار شیشه ای در حالی پایان یافت که نمادهای بانکی و پتروشیمی با استقبال و رشد روبرو شدند.

به گزارش ممتاز نیوز، امروز دوشنبه ۲۷ آبان ماه، قیمت اکثر سهام بازار رو به افزایش است و امروز سهام پتروشیمی و بانکی ها  مورد استقبال قرار گرفت و روند صعودی را طی کردند.

شاخص کل با رشد ۱۲۹ واحدی به عدد ۷۷ هزارو ۳۴۳ واحد،شاخص صنعت با افت ۶۴ واحدی به عدد ۶۵ هزارو ۸۱۳ واحد،شاخص بازار اول با رشد ۲۷۰ واحدی به عدد ۵۶ هزارو ۴۲۰ واحد و شاخص بازار دوم با افت ۶۸۵ واحدی به عدد ۱۵۴ هزارو ۳۱۷ واحد رسید.

شایان ذکر است بانک پاسارگاد،بانک ملت،پتروشیمی پردیس و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند.و پالایش نفت بندرعباس،کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پالایش نفت اصفهان بیشترین افت را بازار امروز داشتند.

از نمادهای پر بیننده ی بازار می توان به س.نفت وگازوپتروشیمی تامین ،پالایش نفت بندرعباس،بانک صادرات ایران اشاره کردو همچنین داروسازی زهراوی،سرمایه گذاری رنا،س.توسعه و عمران استان کرمان بهترین تقاضا و سرمایه گذاری صنعت نفت،داروسازی جابرابن حیان،البرزدارو بهترین عرضه را در بازار امروز داشتند.

بانک پاسارگاد،بانک صادرات ایران،سرمایه گذاری ساختمان ایران و لیزینگ صنعت و معدن نیز بیشترین حجم معامله را نصیب خود کردند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.