پایان ۲۰ سال دوری زن میانسال از خانواده اش

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۵ مرداد سال گذشته زنی با مراجعه به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به مأموران اعلام کرد : حدود ۲۰ سال است که دختر عمه ام به نام پروین از منزل خارج شده و از آن زمان با هیچ یک از اعضای خانواده و یا بستگانش ملاقات و یا تماسی نداشته و هیچگونه آدرس و نشانی مشخصی نیز از وی در اختیار ما و دیگر اعضای فامیل نمی باشد .

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات پلیسی از سوی کارآگاهان و انجام استعلام های انجام شده از سازمان مختلف ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی در قید حیات بوده و در حال حاضر نیز صاحب ۵ فرزند است و به همراه اعضای خانواده خود در شهرری در حال زندگی است.

با شناسایی محل سکونت فقدانی در شهرری ، کارآگاهان پایگاه پنجم با مراجعه به این محل به تحقیق جهت شناسایی فقدان پرداخته و اطلاع پیدا کردند که فقدانی به همراه خانواده اش محل سکونت خود را به مکان دیگری واقع در منطقه دولت آباد ـ خیابان پروین اعتصامی تغییر داده که نهایتا با مراجعه به آخرین محل سکونت فقدانی موفق به شناسایی “پروین . الف” ۵۳ ساله در تاریخ ۲۴ تیر امسال شدند .

با شناسایی فقدانی و دعوت وی به پایگاه پنجم ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : پس از گذشت مدتی از ازدواج با همسرم سابق خود متوجه شدم که وی اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر دارد و همین موضوع باعث شد تا به تدریج ارتباط من با اعضای خانواده و همچنین بستگانم قطع شود . بگونه ای که پس از گذشت مدتی، دیگر هیچگونه تماس و یا ارتباطی با آنها نداشتم تا آنکه سرانجام تصمیم به متارکه از همسر خود گرفته اما پس از متارکه و بازگشت به منزل پدر و مادرم متوجه شدم که پدر و مادرم ، فوت کرده اند و مدت هاست که خانواده ام از محل سکونت سابق خود به محل دیگری رفته اند تا اینکه پس از گذشت دو سال و در حالیکه از ازدواج اول خود نیز صاحب فرزند بودم ، دوباره ازدواج کرده و در حال حاضر نیز به همراه همسر و ۵ فرزند خود زندگی می کنم .

سرهنگ کارآگاه علی اکبر اسدی – رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ – با اعلام این خبر گفت : با تحقیقات انجام شده مشخص شد که دایی بزرگ فقدانی در حال حاضر به عنوان بزرگ خاندان در استان خراسان رضوی در قید حیات بوده و به واسطه علاقه شدیدی که به خواهرزاده گم شده ی خود داشته و برای مشخص کردن سرنوشت وی ، شرط تقسیم اموال و دارایی های خود را در پیدا شدن خواهرزاده اش قرار داده بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.